Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LADPR schreef:Dat is niet waar, alleen ik vraag niet om jullie mening over een sulky, ik vraag jullie mening of het te doen is voor mijn pony.
De meningen verschillen daar dus over dus ik ga eerst maar aan de slag met conditie opbouwen en dan zie ik tegen die tijd wel weer verder hoe we het precies gaan doen.
laura2span schreef:Waarom open je een topic als je toch niet van plan ook maar iets te doen met de meningen? Ben je op zoek naar mensen die net zo kortzichtig zijn als jij?
Sappos schreef:Lian kan je het anders niet gewoon een keertje proberen als Jim een beetje goed in conditie is? (dit is wel een voorwaarde waar hij aan moet voldoen anders zou het idd niet fair zijn). En zou Jim aangeven als het hem teveel wordt of loopt hij stug door?
Een goed in balans liggende sulky drukt toch niet of nauwelijk op het schoftje of heb ik het nu verkeerd?
Goed ik denk dat je het eerst moet proberen voordat je kan oordelen, ik denk dat dit per pony zal verschillen.
Ze proppen idd vaak die marathons op 1 dag maar je hebt ook weekenden.
LADPR schreef:Marigold: Dat kan ook nog ja, gewoon lopend terug zo ver is het niet. Ach en anders moet mn vriend ons gewoon ophalen als we les hebben gehad, of ik rijd maar een half uurtje les mee dat kan ook
laura2span: Ja jij doet abnormaal ja. Hoezo met dit plan van me? Er is nog helemaal geen plan.
ardo_iggy: Lessen zijn hier drie kwartier inclusief in en uit stappen.
Sappos schreef:Of je probeert het een keer en als ie het zat is laat je je ophalen. Voor hetzelfde geldt vindt ie het prachtig en heeft ie er totaal geen moeite mee.
Buckje schreef:Jeetje mensen wat een gemierenzucht!!
Ik denk dat er hier een hoop mee praten, Zonder dat ze zelf ooit eens met een kleinere pony zijn geweest.
Nou ik zal je zeggen, Dat ik meerdere kleintjes ken die een stuk heen en terug moeten, En een les doen. Wel niet bij mij op de les, Maar dat doet er niet toe. Ze houden het prima vol, En doen het al ruim een jaar.
De TS vraagt hier om tips, niet om afgezeken te worden. Ze vraagt alleen of het kan, Er staat niet vast dat ze gaat.
Igg dat lees ik niet ? Of ik kijk half.
Vind wel dat als één iemand begint gelijk een hoop meelopers zich melden,.
laura2span schreef:Dat wordt niet gezegd.
De topicstarter beweerd dat de pony niks hoeft te trekken omdat het karretje maar 30 kg is. Haar gewicht (wat wel degelijk op de schoft drukt!) wordt hierbij vergeten.
Hoe goed je sulky ook in balans is, hij draagt toch echt jou gewicht.
laura2span schreef:Draag het argument sulky dan niet aan als argument!
Waarom open je een topic als je toch niet van plan ook maar iets te doen met de meningen? Ben je op zoek naar mensen die net zo kortzichtig zijn als jij?
LADPR schreef:ardo_iggy: Heel apart waar zie jij dat ik het wel ga doen dan, dat is een beetje het probleem, volgens mij is lezen heel moeilijk.
Zal het nog een keer uitleggen er is nog helemaal geen plan over hoe ik het ga doen, daarom vraag ik hier naar ervaringen.
Ik heb het dus over het heen en terug na de les, daar vraag ik ervaringen over en niet over of een sulky goed of slecht is.
Hoop dat het dan nu ook voor jou duidelijk is.