Zojuist een mooi thermoshirtje (grijs/roze

) gekocht, was in de aanbieding bij de Aldi. Ook van daar nog een thermobroek. Heb ook nog zelf een 'ski-legging' en een ski-broek, die gebruik ik ook wel eens.
Verder had ik eerder voor mezelf 2 aan elkaar gestikte fleece-plaids, die ik helemaal om mijn schoot heen wikkelde (deed ook af en toe dienst als 'noodzweetdeken' voor de pony) heb er nu zelfs 2, maar die zijn dan bedoeld voor de groom/passagier, aangezien ik nu in bezit ben van een wind- en waterdicht menschort, fleece aan de binnenkant, en skaileder aan de buitenkant. Verder draag ik vaak een petje of hoed, heb het niet zo op mutsen.
Moet nog wel goede menhandschoenen voor de winter kopen (zag bij letty hele mooie all-weater, wel prijzig, maar goede investering)
Ik ben swinters gewoon erg goed aangekleed met thermokleding en fleece-vesten e.d. 3 paar kousen over elkaar en dan in de thermoboots (die ik dus speciaal ook 2 maten te groot heb gekocht om meerdere sokken te kunnen dragen).
En op buitenrit gaat dan vaak nog een thermosfles met thee, warme choco of evt. gluhwein mee