hier staat op het regionale teletekstnieuws dat Christiaan dit weekend in Tilburg definitief zijn kansen heeft verspeeld.jammer!
EL in de mararthon, een 10e plek in de dressuur en 10 str in de vaardigheid, dan is de kans inderdaad niet groot dat hij nog als 4e man mee mag.
Hebben jullie gelezen op hoefnet dat Jan Moonen vervangen is door Frank van der Vegt.Jammer voor Jan...fijn voor Frank.Is het paard van Jan dan zo erg geblesseerd?
Nou ik kan me haast niet voorstellen dat een paard ongeschonden uit zo'n ongeluk komt is het lichamelijk dan wel geestelijk....Gaaf voor Frank!!
Ik vind het ook heel vervelend voor Jan en leuk voor Frank.Ik wens iedereen een goede wedstrijd en veilige thuiskomst en veel succes.
Fijn voor Frank idd,Dikke pech voor jan, zo zie je dat ondanks de voorspellingen, niemand rekening houd met de factor ongelukje..
Uiteraard wist ik dat allang. Maar je kan niet alles zomaar op internet zetten he Uitkijken met wat je typt.
Hoe kan het dan dat sjonnie dat al lang weet?Normaal krijgen de rijders toch eerst mail van Marie????????snap het niet.
*Sjonniej d'r pony heet Sem, vandaar de vanzelfsprekendheid dat Sem naar het WK gaat. Sems zijn nl erg goede paarden, snappie*
Uhm, ik volg die Belgische enkelspannen niet zo, maar volgens mij zag ik heb een paar keer in de bovenste helft van de einduitslag staan