Ik vind het een beetje egoistisch overkomen als ik alleen maar aan rijden denk.....en ze zijn echt ontzettend aangedaan, ik vrees ook niet dat ik er een geschikt moment voor kan vinden. De situatie is echt een rouwstemming daar.Zaterdag is het Boekel, volgende week zondag is het Vlijmen, dan is ook het kampioenschap damesnummer.
En over de concurenten, die zijn echt geweldig. Vorige zaterdag dus ook niet kunnen rijden in Serooskerke, maar kreeg 's woensdags van te voren wel een telefoontje, of ik niet een grote maat hengst dan in het damesnummer wilde rijden. Degene die belde was de eigenaresse, en zelf dus ook rijdster in het damesnummer. Maar dat is nu net het mooie van de aangespannen sport, de paarden worden direct uitgeleend, materiaal ook. Supermensen allemaal!
Laat ik het nog sterker vertellen, met de meeste pony's die momenteel in de ereklasse lopen heb ik al wel eens spontaan gereden.
, nou kijken of ie het met mij op z'n rug ook doet
Eigenaar was toch wel ermee bezig geweest, hij vond het zo jammer voor mij. Hij had nagevraagd wat nu precies de voorwaardes zouden zijn voor het kampioenschap volgende week, want als die blijven staan zoals ze waren waren er maar 5 of 6 deelnemers, terwijl er 11 maar in totaal zijn. Hij kreeg een mailtje vandaag met een voorstel vanuit de disciplinecommissie naar de voorzitter van de VHN. Als die het goedkeurt kon ik starten en hoefde ik morgen ook niet te rijden.....maar ik mocht wel!
Dit is nu de 3de keer in 4 wedstrijden dat de opzet er direct in de eerste bocht af vliegt. Die 4 wedstrijden hebben we ook met een ander schofttuigje gereden, het oude was helemaal versleten. Tja, en Michael loopt veels te diep dan, en is ook niet eens te regelen in tempo, het is hollen of stilstaan.
Deze week toch de constructie iets veranderen dat ie er niet af vliegt.
) En ik nog flink zat te prutsen