[AR] Zo'n klein veulentje voor de kar, ZIELIG hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nikki_amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 17:33

hahaha, jaa dat zeggen ze ook wel eens van die oudere mensen gaan dan vragen of we niet op ze moeten rijden :p terwijl we daar dan met een minishet lopen maar tegen oudere zeg ik altijd beleefd dat we te groot en te zwaar zijn voor zulke kleine beestjes....

en soms als we aan het rijden zijn... op "grote(re)" pony's roepen er soms wel eens van die kindjes kijk PAARDEN PAARDEN,, en dan heb ik altijd even zin om te zeggen paarden zijn nog groter. dit zijn nog pony's maarja... we zijn der altijd al weer voorbij voordat ik het weet

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:40

Whaha nikki Komen ze aangescheurd: AAIEN AAIEN soms wortd je er wel een beetje gek van

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:24

@ Napie: ja heb zelfs meegemaakt dat Ot voor 't koetsje liep, opgetuigd en al, en nouja die aandacht van de kleintjes vind ze wel leuk dus kindje aaien, wil die moeder haar zo op der rug tillen! 'Euh mevrouw, dat gaat niet zo he, met al dat tuig.... bovendien is ze drachtig, dus mag er op dit moment even niemand op haar rug zitten...' zie je ze kijken van 'oh ja, maar natuurlijk':S hahaha met tuig en dán erop gaan zitten lijkt me niet zo'n goed idee

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:00

Hero heeft er wel eens "iemand af gegooit" (hij deed een stap opzij) terwijl ik er niet bij was. We waren aan het pauzeren bij een snackbar en iemand had gedacht "aaah... een shetlander, daar zet ik me kind op" zonder erbij na te denken of zo'n beest wel is ingereden. Kind ernaast en ik wordt vuil aangekeken (ik zat notabene op het terras en had geen toestemming gegeven)

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 21:59

Hahaha, hoezo totaaaaaaal geen hersens??!

Vickelientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:48

napie schreef:
Hero heeft er wel eens "iemand af gegooit" (hij deed een stap opzij) terwijl ik er niet bij was. We waren aan het pauzeren bij een snackbar en iemand had gedacht "aaah... een shetlander, daar zet ik me kind op" zonder erbij na te denken of zo'n beest wel is ingereden. Kind ernaast en ik wordt vuil aangekeken (ik zat notabene op het terras en had geen toestemming gegeven)

*zucht*

Moeten ze bij die van mij trouwens ook niet proberen...die zijn niet ingereden OHZ... wil ik ook niet hebben, hobbeldebobbelkinders op de rug en in de mond Maarja, ik ben dan ook niet zo'n kindermens, ghighi

littlemouse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:25

haha...je bent niet de enige..ik ben ook niet zo'n heel groot kinderfan.

Wij rijden ook wel eens door het dorp met de shetten en dan heb je kinderen die achter de koets aan gaan rennen, op zich is dat nog niet zo erg, maar als ze dan opeens er naast gaan rennen en proberen de ponies aan te raken ...nu weet ik dat mijn shetten niet zo heel snel schrikken en zullen trappen, maar voor hetzelfde geld doen ze dat wel...En ouders moedigen dat gedrag nog aan ook.

Maar dat ouders de kinderen er zomaar op zetten, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. Dat is toch wel lef hebben...