[AR] bitloos mennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:13

het is echt weer zo'n hype. bitloos dit en bitloos dat. Wat is het volgende karloos mennen?

ZEJA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:15

Tuigloos mennen.Anders hindert het tuig de paarden in de beweging

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:17

Leidselloos?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:17

paardloos?

ZEJA

Re: [AR] bitloos mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:18

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:24

Willen diegene die het nodig vinden om mijn PB-box vol te stoppen met nutteloze berichten nav dit topic er AUB mee stoppen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-06 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:25

It wasn't me......

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:32

Ik vind ook dat we de TS niet meteen 'af moeten schieten'. Als je net begint met mennen, moet je ook de kans krijgen om te leren
Het kan nooit kwaad je ergens in te verdiepen....
wat wel kwaad kan is je op laten fokken als Bolletje...daar begin ik behoorlijk zat van te worden! Ga lekker je eigen topic vergallen, maar geef hier mensen op een volwassen manier de ruimte hun mening te geven aan de TS, zodat ze nuttige informatie krijgt!
Jammer dat je er niet tegen kunt als niet iedereen het met je eens is Bolletje >> jouw probleem. Prima als jij het niet met ons eens bent, maar hou op met dat kinderachtige gedrag. Je kunt niet altijd je zin krijgen.

@Anzjuhlaa; t wasn't me ook nie...toch haha, paardloos mennen >> hoef je nooit meer bang te zijn dat het zielig is

farrier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:35

Er is hier verleden jaar in de buurt tijdens een tocht een aanspanning aan de kletter geweest. Daarbij zijn diverse auto's beschadigd. het paard voor de aanspanning werd zonder bit gereden. Ik ken die mensen persoonlijk, en ik weet dat hun verzekering niet uitbetaald heeft, omdat zij zich opzettelijk in een gevaarlijke situatie begeven hadden. Letterlijk: het paard als vluchtdier niet onder controle door de optoming die gekozen was. Deze mensen hebben de schade: vele duizenden euro's zelf moeten ophoesten. Overigens rijden ze nu gewoon weer met een liverpool. Let wel: ik weet niet of het niet gebeurt was met bit, maar dan had de verzekering gewoon betaald. conclusie:
Als je zonder bit wilt rijden moet je dus een grote spaarpot hebben.

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:40

Dank je, das een nuttige bijdrage aan een toppic dat dreigt te ontaarden...... Dus niet verzekerd, dat lijkt mij een goede reden om het niet op de weg te doen. Stel dat je iemand persoonlijk letsel toebrengt.....

Zullen we verder maar ophouden met reageren op Bolletje?

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:43

Idd een nuttige bijdrage
Vind t een goed plan Arretje

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:49

Het was trouwens niet echt mijn bedoeling de TS in een hoekje te drijven, maar om aan Bolletje uit te leggen waarom er zo werd gereageerd.

Verzekering is idd een goed punt om over na te denken.
Want als jij een kind voor zijn sokken rijdt en die houdt er wat aan over, dan heb je een héle grote spaarpot nodig.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 15:02

ik he het nagevraagd bij de verzekering je bent gewoon gedekt.
Ook als je aan het wandelen bent met een halster.
Verder geen commentaar

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 15:05

nav van het vorige topic heb ik het toendertijd ook bij mijn verzekering nagevraagd en deze vermelden mij dat ik idd niet verzekerd zou zijn. Ik ben overigens verzekerd bij Reaal verzekeringen, van de sns bank. Ik weet niet hoe het zit bij andere verzekeringen, maar dat ik niet verzekerd ben is voor mij NOG een reden om niet zonder bit te gaan mennen op de weg.

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 15:49

En ook niet onbelangrijk: wat als je paard in puin ligt? Die krijg je niet meer terug. En voor Bolletje: in jouw geval betekent dat dat je met je volgende paard ook met stang moet gaan rijden want je zei het al:

bolletje schreef:
Snap het ook wel, het kan niet met ieder paard, je kan ook niet met ieder paard mennen. De merrie van mij reageert beter op een neusband die strak trekt dan een bit met scharen dan raakt ze helemaal in paniek. En ja de rem zit er duidelijk op. Maar is ook alleen bij de meine, zeg ook dat het niet voor iedereen kan.

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:46

nieuw, hoofdstellen van het merk stuurloos, nu zonder bit voor nog minder controle. maar wacht er is meer, als je nu bestelt halen we gratis de neusriem er ook uit.
kijk op onze site voor nog meer stuurloze producten zoals de marathonwagen zonder wielen, het schofttuig zonder singel en het borsttuig zonder strengen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:48

whahahahahaha! kom niet meer bij!

farrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:24

Citaat:
kijk op onze site voor nog meer stuurloze producten zoals de marathonwagen zonder wielen, het schofttuig zonder singel en het borsttuig zonder strengen.

zag op jullie site een aanbieding van een wagen zonder draaikrans en remmen. speciaal voor stuurloos hard vooruit. lijkt mij wel wat

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:13

dan maak ik voor jou een speciale aanbieding..

we halen alle kussens eraf voor extra weinig comfort

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:12

beetje jammer dit!!!

Echwel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:16

horselover20 schreef:
beetje jammer dit!!!

Wat is dit nou voor opmerking??
Oneliners zijn niet toegestaan en als je niets zinnigs weet te schrijven ga dan naar een ander toppic.

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:19

vind je het erg zinnig wat hierboven allemaal staat?
daar doel ik op ik wil helemaal niets kwijt over het mennen (bitloos) maar de manier waarop dit topic verziekt word de ts vraagt iets en krijgt dat als antwoord

Idd ze had beter eerst kunnen zoeken maar ze zegt niet dat ze bitloos wil gaan mennen, ze vraagt iets dan zou het toch leuker voor haar zijn als er serieus op ingegaan was?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:22

Je hoeft hier niet te kijken .
En misschien het hele topic doorlezen dan weet je dat het niet op de ts slaat.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:23

Oja als je wilt er zijn veel verschillende bitloze hoofdstellen te koop met kleppen, mocht je intresse hebben hoor ik het wel.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:27

stalechwel schreef:
Je hoeft hier niet te kijken .
En misschien het hele topic doorlezen dan weet je dat het niet op de ts slaat.

Ik heb het hele topic gelezen maar ik heb het ook niet alleen over jullie over hoe er in het topic in het algemeen aan toegaat, en als ik dit topic wil lezen wie houdt mij er dan uit? Je mag hier je mening geven en dit is die van mij,

Zij vraagt jullie mening en tips, en als er dan anderen met een heel topic ik geloof 13 pagina's lang erdoorheen gaat ja sorry dan daar ging het toch niet over, het gaat erover wat de ts vroeg!