[AR] mennen... maar welk bitje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:01

Dat bitje op de foto hangt gewoon te laag. Hang het eens een gaatje hoger en ik denk dat je het grootste probleem hebt opgelost.

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 22:32

Te laag?! Echt waar? Hoe hoog moet zo'n bit hangen dan? Ik bedoel, het mag toch niet in de mondhoeken trekken? en dat deed het daar al, ik vond het eigenlijk al vrij hoog hangen als ik heel eerlijk ben. heb zelfs geprobeert of het een gaatje lager beter zou hangen, maar dat maakte geen verschil. is balen dat de foto van zulke slechte kwaliteit is, want anders was het wel te zien geweest.

Maar ik zal het toch even proberen, ik bedoel, nee heb ik, ja kan ik krijgen Bedankt voor de tip!

Groetjes, Lacuna

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:07

Hij moet een heel klein beetje lachen. Dus de mondhoeken ietsje optrekken. Nu heb ik het idee dat als hij een keer spuugt, hij zijn bitje uitspuugd.

eriky

Re: [AR] mennen... maar welk bitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:50

hoogte van een bit is zeker wel belangrijk.
de goede hoogte is als je in de mondhoek twee kleine plooitjes krijgt.

wij mennen zelf met een liverpoolstang met tongvrijheid.

en een oplossing voor te langen scharen is gewoon een stukje eraf slijpen als je de onderste gleuven toch niet gebruikt

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 02:41

mischien het bit te dik voor de mond van de pony.....
ik heb 2 pony's voor de wagen lopen, enkelspan, beide pas beleerd. De 1 gaat als een trein de ander loopt te klieren en te etteren... behalve onder het zadel dan is er niets mis mee (met die andere ook niet) nu is het rij bit dunner dan het menbit... niet extreem dun maar toch dunner, en dan loopt ze gewoon niet te sterren kijken, weglopen, onrusitg of wat dan ook... Dondedag de proef op de som en mennen met het rij bit....

Mocht het nun werkelijk voor de pony van TS aan het gebroken gedeelte liggen is mischien de nieuwe serie van pessoa een optie, gebroken maar met een soort van rem...
of een myler, ook gebroken maar net iets anders. Die heb je in de kleine maten alleen in immitatie, scheelt in de kosten ongeveer 100 euro (voor een myler in liverpool uitvoering) maar heb nog geen idee of ze dezelfde kwaliteit hebben...