Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arretje schreef:Met een dubbelgebroken trens? En zonder oogkleppen??? SCHANDE!!!!
robunny schreef:zaterdag toen zag is samen met sambunny ook een man in utrecht mennen met een halstertje en dat ging prima ook daar zat gwnn een rem op en het paard oogte erg trouw (was ook al iets op leeftijd naar mijn idee) maar als je paard gewoon met halster beleerd is zou ik het zeker eens proberen maar je bent dus iig niet de enige!
Gr.
ElCamino schreef:Enne.... open dit topic eens op een forum voor de menners.... kun je lachen !!
stalechwel schreef:Als je het natural wil vraag het dan niet aan menners, deze hebben te vaak ongelukken ed zien gebeuren .
En ook met zeer brave oude paarden want hoe gek ook deze schrikken ook wel eens en volgens natuurlijk gedrag gaan ze dan aan het rennen.
Citaat:En met welke optoming zijn de meeste van die ongelukken gebeurt?
Tavanta schreef:Ik weet niet wat voor een touwhalster je gebruikt maar ik ken varianten die meer inwerking hebben dan een gemiddeld (gebroken) trensje, zo'n scherp touw dat op je neus getrokken word is ook niet echt prettig...................
Dit zijn toeristen geen menners.Citaat:En nog iets, hoeveel menners zien we wel niet rondrijden die denken dat ze veilig bezig zijn en hebben er eigenlijk niet genoeg kaas van gegeten. Kijk eens in Drenthe, daar sturen ze gewoon mensen op pad met een Fjord een huifkar en hunzelf, terwijl ze nog nooit eerder eenpaard hebben gezien. Ach het beestje is zo braaf