[AR] [NH] onhandelbaar jong paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 23:52

haha, ik lig hier nu echt onder mijn bureau
ik zie het echt al voor me

Sily

Re: [NH] onhandelbaar jong paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:57

Het kan nog erger, op een gegeven moment wou hij perse de bak in, en hij moest nog gepoetst en opgetuigt worden
Dus hij loopt gewoon door, ik hang er zeg maar als pop achteraan (en ben echt niet zo iel als jij ) het was vrij glad dus ik glij uit

heb nog steeds het halstertouw beet, hang een paar meter op mijn kont achter hem aan en op het moment dat hij het bakhek door wou de bak in zette ik mijn voeten tegen het bakhek en gaf een ruk aan het touwtje

Nou die kop van hem toen hij zag dat er nog iemand aan hing, dat was totaal tegen al zijn verwachtingen in Daarna deed die het ook gek genoeg niet meer

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 00:08

heb ook nog zoeen, de 9 jarige belz.
het was een gewoonte geworden, zadel op, hoofdstel op, en dan liep ik er naast naar de piste toe (hadden wat stakingsprobleempjes, die nu opgelost zijn)
en ik had mijn zweep vergeten, bij het terugkeren staat ze altijd stil, dus ik ga ervanuit nu ook
ik ga de schuur in achter mijn zweep, keer terug, paard is weg, ik al zo van hu
kijk ik naar de straat, loopt mina heel relaxt de normale weg.
ik roep heel luid, HOOO mina, kijkt ze naar mij om, staat stil, kijkt om haar heen, besluit dat ze mij vergeten is, en staat relaxed op mij te wachten

dit is toch al meer dan een halfjaar geleden

een van een paar weken geleden: ze heeft op buitenrit de gewoonte om plots om te draaien.
vroeger staakte ze dan en kreeg ik ze enkel nog in achteruit.
nu draai ik ze weer om en loopt ze dan weer door.
ik was samen met een vriendin gaan rijden, op een redelijk smal graspad.
aan lang teugeltje, vriendin reed achter me met haar rijpaardje.
mina draait zich plots om, ramt haar paardje, kijkt eens, draait zcih weer om en loopt door, bedenkt zich plots, draait zich weer om, ramt dat paard opnieuw, perst zich tussen dat paard en de gracht, kan er niet goed tussen, en geeft het uiteindelijk zon duw dat die in het land sukkelde.
draaft 5 meter ver, gaat stilstaan en blijft netjes wachten tot ik zeg wat ze moest doen
(ik reed op dat moment op touwhalster aan lange teugel, was te laat om in te grijpen)