[AR] Hoeveel marathons rijden jullie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RJS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 14:41

DendroFleur schreef:
Wij rijden ook ongeveer 1x per maand. Onze voorkeur gaat uit naar tweedaagse wedstrijden omdat we maar met zijn tweeen op pad zijn en na de dresuur moeten omspannen. Soms heb je daar maar een half uur voor en dat is voor ons te kort. Want we vinden het ook belangrijk dat de pony's netjes in de beschermers staan en dat het omspannen op een veilige manier gebeurt.
Dit jaar mogen we klasse 3 starten en konden we eindelijk voor Zelhem inschrijven. De pony's hebben daar een aantal jaar geleden ook meegedaan en we hebben er dus een speciaal gevoel bij helemaal omdat ze al 18 zijn en het dus misschien wel de laatste kans is.
Verder willen we dit jaar naar de nationale mendag.
En waarschijnlijk gaan we starten met een nieuwe wagen, nu worden we herkend omdat we nog met een zelfbouwer rijden.

Hey, wij hebben tegen jullie gereden in zweeloo dit jaar! Ik groomde toen bij jans, omdat antoinette op vakantie was.. En ik vind het echt super gave pony's vooral die voorop liep in de marathon.. Wel jammer dat jullie ons verslagen hadden natuurlijk

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:19

Dit jaar komen we weer dus jullie hebben een herkansing. Marja gaat een week eerder heen en blijft ook langer, gelijk vakantie en trainingsweek. Ik kom alleen voor de wedstrijd.

RJS

Re: [AR] Hoeveel marathons rijden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 15:34

haha owkey! en rijden jullie dan dit jaar wél de goeie route?

Dit jaar sta ik in zweeloo niet bij jans achterop, maar bij mijn moeder.. En zweeloo is dit jaar trouwens noordelijk kampioenschap sgmw heb ik gehoord, dus ga er maar vanuit dat jansje bloedfanatiek en super voorbereid aan de start komt

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:35

Geeft niet, als de beste maar wint. En wie het dan is maakt niet uit. Als we maar weer met zijn allen gezond aan de finish komen. En gelukkig dat die route ons niet aangerekend werd.
Wel leuk dat het een kampioenschap is. Komen waarschijnlijk wel meer menners op af. En is er weer een BBQ bij Jans?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 14:10

Vinden jullie het heel erg om dit via pb/email te bespreken??

RJS

Re: [AR] Hoeveel marathons rijden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 22:05

Sjonniej schreef:
Vinden jullie het heel erg om dit via pb/email te bespreken??

Je hebt helemaal gelijk! Sorry