Mensport wordt hier van voren naar achteren uitgespit.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jantina schreef:De kwestie lengtebuiging, van achteren naar voor rijden, aan de teugel en al dat soort kreten slaan ook kant nog wal, aangezien het gros van de
menners met paarden en ponies dat ook niet correct kunnen laten zien.
jantina schreef:Kom, laten we eerlijk zijn, er zijn genoeg ponies en paarden die dat lichamelijk óók niet kunnen. Niet zoals de "grote wedstrijdpaarden" dat kunnen.
Bonanzalover schreef:Zou je hiermee zeggen dat iedereen die met een paard zonder papieren eigelijk niet mag proberen om verder de sport in te komen omdat ze misschien in de toekomst last zullen krijgen van hun spieren omdat de eigenaar misschien niet weet wat ze kan vragen? Ik vindt dat er dan wel veel misschiens in voor komen.
Albertine-N: ik denk dat het dus volledige onzin is dat jij steldt dat mensen perse met een paard dat niet de meest gemakkelijke bouw heeft dressuur gaan rijden, en daardoor er voor zorgen dat dat het beest geen plezier mee heeft. Alle paarden met de juiste bouw er zel zin in hebben om elke dag rondjes te rijden en zo moeten lopen als hun baasje wil. Zat van dat soort paarden mogen niet op een buitenrit terwijl de meeste paarden dat het leukste vinden.
Bonanzalover schreef:Het probleem is dat mijn zus geen startkaart krijgt voor haar twee muildieren omdat er in de regelementen alleen ponies en paarden staan genoemd.
Jasper schreef:Zullen we de discussie over het al of niet goed mennen met paarden die daar al of niet het vermogen toe hebben, ergens anders voeren zodat Bonanzalover haar vraag overeind blijft