[AR] [AR/LO] cursus lange lijnen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Reem

Re: [AR/LO] cursus lange lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:38

Dennis schreef:
Reem schreef:
Heb je voor de cursus een paard nodig? (duh), ik bedoel moet je er zelf een mee nemen Knipoog Ik ben namelijk niet instaat d'r mee te nemen. Maar ben misschien wel geïnteresseerd..

Ik kan misschien wel een 2e pony mee nemen. Ik heb 2 merries die de beginselen netjes beheersen(heb het bij hun alleen gebruikt bij het betuigen).
Dennis beheerst al veel meer, maar die geef ik (omdat hij hengst is) op vreemd terein niet graag uit handen.

Bedankt voor het aanbod! Ik ga er even over nadenken. Hangt ook een beetje van de datum af.

Nog even een andere vraag. Hoe kom je er eigenlijk, kan het überhaupt wel met het OV worden bereikt? Anders is het sowieso einde verhaal.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:40

Bij mij hangt het ook van de datum af of ik kan komen.

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:15

Jasper schreef:
Mogen ezels ook meedoen? Ik ben net begonnen met de lange lijnen en ben wel geinteresseerd in de clinic. We komen dan met twee ezels (en begeleiders uiteraard).

sorry voor het late antwoord: ik heb het topic even niet gevolgd.
maarreh: kom maar op met die ezels!!

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:19

Reem schreef:

Nog even een andere vraag. Hoe kom je er eigenlijk, kan het überhaupt wel met het OV worden bereikt? Anders is het sowieso einde verhaal.

ja! het is met de bus bereikbaar! daarna is het nog 10 minuten lopen, maar ik kan je dan ook oppikken. Ik rij er toch langs Haha!

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:29

*NIEUWS*

Piet Bakker is uitgenodigd voor de 29 mei. Als er te veel animo is (op een dag kunnen er 16-20 deelnemers meedoen) kan er uitgeweken worden naar 22 mei.

De lessen duren een uur en in een les zitten 4/5 deelnemers. Er worden 4 lessen gegeven: 2 voor de lunch, en 2 erna. Lunch wordt voor gezorgd, en er is ook een kantine waar je versnaperingen kunt kopen. De eerste les is om half 11.

De kosten zijn niet gelijk voor de leden en de niet-leden van de vereniging: niet leden betalen €5,- meer. (leden betalen zo'n 180 euro bakgeld, vandaar...) kosten: tussen de 15 en 20 euro richtprijs, maar is afhankelijk van het aantal deelnemers: wordt later bekend gemaakt...

Wat heb je nodig? een paard/pony/ezel, een halster of hoofdstel, longeerlijn (of teugel als je die al hebt) en een zweepje.

Kijkers zijn van harte welkom, en hoeven niets te betalen.

Nu een vraag aan jullie:

zouden jullie me allemaal een pb willen sturen, met
- de maat van je paard/pony
- de graad van africhting die je al reeds hebt bereikt? dan kunnen we kijken of we niveau-groepen kunnen maken...
- en ook graag even met hoeveel personen je dan komt lessen in het geval je een vriendin meeneemt, of als je twee paarden meeneemt en dus 2 lessen wilt nemen...
- je emailadres

ik hoop snel van jullie te horen!!

marieke

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 18:18

Er is trouwens een goede mogelijkheid, dat het terugkerend is, als er genoeg belangstelling is (minimaal toch wel 9 mensen...)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:20

29 mei zou voor mij beter uitkomen.

De planning is om 1 mei mijn paarden op te halen..dan heb ik 4 weken de tijd om ze een beetje op conditie te krijgen.

Ik stuur je na 1 mei wel even een definitieve PB en daar zal ook in staan met hoeveel personen/paarden ik kom.

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:31

ik kom niet het is allebei de keren op een zondag en dan mag ik helaas niet rijden...
de 22ste kon ik toch al niet want dan ben ik op vakantie naar barcelona en de 29ste zou ik kunnen maar ja dat is op zondag dus helaas... ik had het graag gewilt maar helaas.

wie weet kom ik nog wel even kijken Lachen

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:18

He, jammer! Ik kan op beide dagen niet. Ik hou me aanbevolen voor een andere datum/cursus.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:05

Ik moet op beide dagen jureren dus het gaat mij ook niet lukken, erg jammer.

Als hij nog een keer komt wil je dan een seintje geven want het lijkt me wel gaaf!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:43

Ik kom waarschijnlijk kijken ipv meedoen, zelf ben ik nog een absolute beginner, dus wellicht kan ik zo net zoveel opsteken.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:52

Ik kan mijn paard op allebei die dagen niet meenemen, maar wil wel komen kijken.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:29

Op 22 mei heb ik eventueel wel interesse. 29 mei sta ik ingeschreven voor wedstrijd (Elzenberg trofee in Wateringen). Kan mijn paard ook met twee mensen mee doen of is dat te intensief voor haar. ik ga er vanuit dat het voornamelijk staptraining is??

Dus voor 22 mei met een of twee deelnemers en 1 paard. is er mogelijkheid voor paddock of stal? Hele dag op de trailer is wel beetje sneu voor haar.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:25

In principe kan ik dan. Ik weet alleen niet zeker of ik een extra pony mee kan nemen. Dennis kan iig mee. Van Angel weet ik niet of die al terug is van de hengst. En van Roos weet ik nog niet hoe die het weer op pakt na de bevalling. Maar heb misschien nog wel de mogelijkheid om 1 of 2 andere pony's extra mee te nemen.

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:23

pantarhei schreef:
Op 22 mei heb ik eventueel wel interesse. 29 mei sta ik ingeschreven voor wedstrijd (Elzenberg trofee in Wateringen). Kan mijn paard ook met twee mensen mee doen of is dat te intensief voor haar. ik ga er vanuit dat het voornamelijk staptraining is??

Dus voor 22 mei met een of twee deelnemers en 1 paard. is er mogelijkheid voor paddock of stal? Hele dag op de trailer is wel beetje sneu voor haar.

nee er zijn geen stallen, het is alleen een rijvereniging, met twee binnenbakken, maar ze kan ook gewoon binnen staan aan de kant van de bak.Daar is een opstalplaats. Dan staat ze gezellig tussen de andere paarden Lovers .....

en twee keer een les lopen lijkt me geen probleem als je paard gewoon een goede conditie heeft. Dan plannen we gewoon een les ertussen dat ie ertussen in lekker rust krijgt....

maar nogmaals: het is op de 29e, en alleen als we rond de 30 personen zitten gaan we nog naar de 22e. Maar ik schrijf het in ieder geval op!!
Laatst bijgewerkt door kellybelly op 21-04-05 18:37, in het totaal 2 keer bewerkt

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:27

Dennis schreef:
In principe kan ik dan. Ik weet alleen niet zeker of ik een extra pony mee kan nemen. Dennis kan iig mee. Van Angel weet ik niet of die al terug is van de hengst. En van Roos weet ik nog niet hoe die het weer op pakt na de bevalling. Maar heb misschien nog wel de mogelijkheid om 1 of 2 andere pony's extra mee te nemen.

ok! gezellig Haha! Dus iig met Dennis. Dat is een shet toch? hoe ver istie afgericht?

en als je die andere pony's meeneemt ga je dr dan zelf mee lessen of mag iemand anders dan?

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:39

Barb schreef:
Ik moet op beide dagen jureren dus het gaat mij ook niet lukken, erg jammer.

Als hij nog een keer komt wil je dan een seintje geven want het lijkt me wel gaaf!

ja komt voor de bakker! Haha! (piet bakker?? Clown Gestoord ) Jammer dat je niet kan....

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:02

Als ik er meer mee neem moge andere die gebruiken. Ik heb alleen maar shetlanders lopen.

Dennis kan leuk verzamelen, wat stelling en een pasje opzij. Nu ik nog...... Heb al 1x eerder LL les gehad(ong een jaar geleden, hier bij mij thuis), maar heb er door tijd gebrek daarna weinig verder aan gedaan.

Van mij zusje mag ik iig Nicky mee nemen. Die kan voor je uit lopen en daar houd het nu nog mee op. Een jaar geleden hadden we nog maar 1 pony lopen, nu 7, bijna allemaal groen hier gekomen. Vandaar dat de rest bijna niets kan.

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 22:34

Dennis schreef:
Als ik er meer mee neem moge andere die gebruiken. Ik heb alleen maar shetlanders lopen.

Dennis kan leuk verzamelen, wat stelling en een pasje opzij. Nu ik nog...... Heb al 1x eerder LL les gehad(ong een jaar geleden, hier bij mij thuis), maar heb er door tijd gebrek daarna weinig verder aan gedaan.

Van mij zusje mag ik iig Nicky mee nemen. Die kan voor je uit lopen en daar houd het nu nog mee op. Een jaar geleden hadden we nog maar 1 pony lopen, nu 7, bijna allemaal groen hier gekomen. Vandaar dat de rest bijna niets kan.

hey hartstikke goed! ik ken het, ik zou het ook vaker moeten doen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik het niet goed aanleer, omdat ik dus nog nooit les heb gehad.

maarreh... dan moeten we nog even kijken wie er dan met Nicky gaat lessen...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:05

Ik heb waarschijnlijk weer eens een vervoers probleem Boos!

Ik moet nog even afwachten of ik uberhaubt 1 mei mijn paarden wel KAN ophalen.

*zucht* altijd hetzelfde liedje Slapen

griziyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:11

.
Laatst bijgewerkt door griziyr op 12-11-22 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:14

griziyr schreef:
|( Huilen Hallo, ik zat echt vreselijk te hopen dat het in juni zou zijn. Ik kan niet op 29 mei en ook niet op 22 mei.
Misschien kan ik ooit instromen als er een vervolg op komt.
Heb je trouwens een e mail adres van Piet Bakker?
Misschien kan ik het anders bij ons op de manege ook organiseren. (buurt van Den Haag)
Jammer, jammer, jammer!!
Veel plezier voor wie er naar toe kan gaan.

kijk even terug in dit topic daar heb ik een site gegeven waar zijn e-mail adres op staat als het goed is Knipoog

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 17:08

griziyr schreef:
|( Huilen Hallo, ik zat echt vreselijk te hopen dat het in juni zou zijn. Ik kan niet op 29 mei en ook niet op 22 mei.
Misschien kan ik ooit instromen als er een vervolg op komt.
Heb je trouwens een e mail adres van Piet Bakker?
Misschien kan ik het anders bij ons op de manege ook organiseren. (buurt van Den Haag)
Jammer, jammer, jammer!!
Veel plezier voor wie er naar toe kan gaan.

Jammer! Ach gut

maar ik ga zeker proberen dat dit vaker terugkomt. Dan zal ik weer een nieuw topic openen en dan ben je natuurlijk welkom!! Knipoog

Clown Voor mensen die dit topic net voor het eerst zien: je kan je nog steeds opgeven hoor!! Clown

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 17:10

Cowgirl schreef:
Ik heb waarschijnlijk weer eens een vervoers probleem Boos!

Ik moet nog even afwachten of ik uberhaubt 1 mei mijn paarden wel KAN ophalen.

*zucht* altijd hetzelfde liedje Slapen

oww....
Ik help het je hopen,dat het allemaal gewoon volgens plan gaat Haha! !!!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:42

Ik kan wel geloof ik.
Mijn gegevens weet je wel he Knipoog