Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keet schreef:Melanie: ik ben/was een menner. Maar die spanbanden waren meer geschikt voor het vastzetten van een tractor of bulldozer dan een menwagen
Thermos uiteindelijk gaan gebruiken om warm water mee te nemen naar stal inderdaad.
Blijheid schreef:Een mooie rozet blijft leuk![]()
Iets aan eten voor mezelf of paard liever niet, ik voer niet zomaar iets willekeurigs en zelf eet ik ook niet alles (vegetariër en drink geen alcohol). Bonnen zijn dan handiger, en dan liefst een bon van een webshop zodat je het wel makkelijk kan inleveren, of als je een ruitersportshop op je terrein hebt staan is een bon voor die kraam ook handig natuurlijk! Een (bon voor) les van een bekende ruiter, een naambordje voor aan je stal of trailerstickers zijn ook leuk.
Aan de andere kant, als je toch met bonnen begint kan je net zo makkelijk een envelop met geld geven
Patricia_86 schreef:Ik vind een mooie rozet het leukste om te krijgen. Dit jaar een bijv een deken maat 175 ondermaat gekregen voor mijn pony van 104 hoog... en een halster maat Full. Aan dat soort maat afhankelijke dingen heb ik vaak niks.
kionasuppie schreef:Gebruiksvoorwerpen zijn altijd wel leuk vind ik, mits het paardgerelateerd is.
Was wel laatst op een wedstrijd waar ze heel onlogisch waren..
Paarden waren eerst gestart daarna de pony's, er was een prijzentafel met best leuke dingen en je mocht als je prijs had wat uitzoeken.
Echter begonnen ze met de pony's proef ... Plek 3, dan 2 en dan 1..
Nou oke, pony ruitertjes hebben dan 1e keus. prima
maar ook bij de paarden was het eerst plek 4 dan 3 dan 2 dan 1.. Ja als 1e was er weinig keuze meer over... dat was wel heel erg jammer.. dan ben je 1e en heb je bijv. shampoo terwijl nummer 3 een 20 kg zak pavo voer heeft... wil niet ondankbaar overkomen (het is goede shampoo) maar was wel even net verkeerd om hahaha
kionasuppie schreef:Gebruiksvoorwerpen zijn altijd wel leuk vind ik, mits het paardgerelateerd is.
Was wel laatst op een wedstrijd waar ze heel onlogisch waren..
Paarden waren eerst gestart daarna de pony's, er was een prijzentafel met best leuke dingen en je mocht als je prijs had wat uitzoeken.
Echter begonnen ze met de pony's proef ... Plek 3, dan 2 en dan 1..
Nou oke, pony ruitertjes hebben dan 1e keus. prima
maar ook bij de paarden was het eerst plek 4 dan 3 dan 2 dan 1.. Ja als 1e was er weinig keuze meer over... dat was wel heel erg jammer.. dan ben je 1e en heb je bijv. shampoo terwijl nummer 3 een 20 kg zak pavo voer heeft... wil niet ondankbaar overkomen (het is goede shampoo) maar was wel even net verkeerd om hahaha