Geen idee. Omdat donderdag parcours vrij voor verkenning is, gok ik dat woensdag ofzo de tekeningen zullen komen. Maar als ik er ben en ze zijn daar wel maar niet online wil ik wel foto's ervan posten.
Leuk Gem! Zie ik je daar. Ga de internationale wedstrijd ook schrijven bij de dressuur. Altijd leerzaam.
Thanks Yarrah! Pony's hebben het goed gedaan, hebben alweer zin in Horst, nog even goed werken aan de trainingspuntjes, en het eh, concentratievermogen van de menner in de dressuur... Gelukkig de vdh zoals vanouds lekker gereden.
Gem
Geplaatst: 04-04-17 18:51
Gezellie! Deze ronde geen films, zoon (die het grootste gedeelte van de bewerkingen doet), zit in zijn eindexamens, dus geen tijd.
Zijn de deelnemers al bekend dan, zo makkelijk kom je daar niet tussen. Heb me er niet voor ingeschreven, vind het daar een beetje teveel van het goede.
MelanieB
Geplaatst: 14-04-17 11:43
Als je eerder meegedaan hebt heb je direct een startplek, mits op tijd ingeschreven. Is ook niet mijn ding, vind het ook iets teveel van t goede, maar kan me voorstellen dat menners het geweldig vinden. Zit toch altijd weer vol.
Heb hier Bennekom nog maar ingeschreven, andere opties zijn er bijna niet omdat alles net niet uitkomt of omdat we kader trainingen hebben. En ach Bennekom is lekker dichtbij en ze schrijven fei proef uit dus dan maar ff lekker 'in de achtertuin'.
yarrah
Geplaatst: 05-05-17 17:24
Lieve mensen ik heb nog een aantal vragen: Zijn de dressuurproeven in het SGWM ook veranderd of rijden we nog steeds de Klasse 1 proef? En waar kan ik de eventuele nieuwe proefen vinden?
Iemand vertelde me dat de hindernistijden niet mee tellen in het B traject. Klopt dit? A.s. Zondag is het toegestaande tijd van 32.30 minuten is dat dan incl. de hindernissen?
Dank je
MelanieB
Geplaatst: 05-05-17 18:30
Swm proeven zijn niet veranderd.
Weet niet welke marathon jij gaat maar als er geen hindernistijden worden genoteerd heb je ook geen wedstrijd, dan heb je geen strafpunten aantal namelijk. Of bedoel je wat anders?
Je krijgt een schema voor a en b traject met hoeveel km/u en hoeveel meters het totale traject is. Een minimum en een toegestane tijd. En op elke kilometer staat een bordje van 1,2,3 km etc.
Bronneger is voor zover ik weet gewoon op tijd. De tijd in de hindernissen telt als strafpunten en de totale tijd die je over B mag doen is incl de tijd in de hindernissen.