Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMnOn schreef:ben benieuwd naar het idee van paul. Zou het jammer vinden als de vaste instructie zou afhaken. Dat maakt het een stuk minder leuk. Ze zijn via de KNHS wel bezig met een oplossing maar of dat uitgewerkt word is altijd maar afwachten. Blijf even meelezen.
schaduw schreef:Dat is toch geen oplossing.
Je kan toch niet verwachten van een tweespan rijder dat deze met 1 paard komt.
safina schreef:xMnOn schreef:ben benieuwd naar het idee van paul. Zou het jammer vinden als de vaste instructie zou afhaken. Dat maakt het een stuk minder leuk. Ze zijn via de KNHS wel bezig met een oplossing maar of dat uitgewerkt word is altijd maar afwachten. Blijf even meelezen.
Ik heb als ingeschreven deelnemer een e-mail gehad van de KNHS. Voorstel van de KNHS is dat elke deelnemer maximaal 1 stal gebruikt. Op die manier zouden ze 18 extra deelnemers kunnen plaatsen. Ik snap hun rekensom nog niet helemaal, want als ik op de deelnemerslijst kijk, zie ik 3 tweespannen en 1 vierspan staan. De rest brengt al slechts 1 paard mee. Dus die maatregel zou volgens mijn berekening slechts 6 extra plaatsen opleveren. Hoe komen ze dan aan 18?
xMnOn schreef:safina schreef:Ik heb als ingeschreven deelnemer een e-mail gehad van de KNHS. Voorstel van de KNHS is dat elke deelnemer maximaal 1 stal gebruikt. Op die manier zouden ze 18 extra deelnemers kunnen plaatsen. Ik snap hun rekensom nog niet helemaal, want als ik op de deelnemerslijst kijk, zie ik 3 tweespannen en 1 vierspan staan. De rest brengt al slechts 1 paard mee. Dus die maatregel zou volgens mijn berekening slechts 6 extra plaatsen opleveren. Hoe komen ze dan aan 18?
ja en dat vierspan is van mij, en die gaan in twee boxen. Zijn shetlanders dus zet er twee per box.
mijn groom is helaas ook te laat met inschrijven met haar span. Was het enige jaar dat ze echt mee kon vanwege school.
Ik denk dat de knhs 38 boxen ter beschikking heeft. Als alle 20 deelnemers die nu vast komen 1 box huren dan kunnen ze volgens de mail 18 mensen extra kwijt. Er zullen heus ook wat enkelspanrijders zijn die extra paarden of ponys meenemen ben ik bang. Lijkt mij dat de boxen die over zijn ze die gewoon kunnen vullen met mensen van de reservelijst?