Vaardigheid was ik erg tevreden 1 balletje binnen de tijd. Marathon ging erg goed, nog lang niet goed genoeg om mezelf in de prijzen te rijden, maar ik ben echt heel tevreden! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vaardigheid was ik erg tevreden 1 balletje binnen de tijd. Marathon ging erg goed, nog lang niet goed genoeg om mezelf in de prijzen te rijden, maar ik ben echt heel tevreden! 
. adnil35 schreef:Leuk Eline! Waar ga je starten? Zoiets valt denk ik alleen te leren door veel kilometers te maken.
Dressuur en vaardigheid start ik in Nederland omdat we dat bij ons maar heel weinig hebben, maar SGMW's zijn er wel 
Mooie start van het seizoen van mijn guppie! adnil35 schreef:Melanie gefeliciteerd met je score!
Lange tijd niet meer zo fijn gereden, pony's waren super fijn, niet te sterk en durfde zelf eindelijk ook weer echt te gaan rijden. 

Slecht, maar oke, voldoende om 1e te blijven.
Laten ons niet gek maken, klein maar dapper!
. Vanmiddag gaan we verkennen.
. 
eeh, nee. Maar misschien indirect wel. Ik heb endurance en trec gereden. En ik denk/hoop dat het bijna hetzelfde werkt. Maar we gaan erheen om een leuke gezellige dagen te hebben. En om ervaring op te doen.