[AR] Cap op tijdens mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Re: Cap op tijdens mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:32

Ja, ik draag altijd een cap met mennen. Heb voor bijrijders in de toekomst ook twee caps te leen liggen, die moeten ook verplicht eentje dragen.

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 23:44

Ik draag ook een cap met mennen.
Ik heb een hele fijne lichte cap, dus vind het ook niet vervelend om hem op te hebben ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 02:08

tine10 schreef:
Vanwege het veiligheidscertificaat is het bij ons verplicht om ook tijdens de lessen met cap te rijden. Ik snap eigenlijk niet dat het dan elders nog kan dat het zonder gebeurt. Iedere accommodatie zit toch aan datzelfde certificaat verbonden?

Ik ken nog wel wat stallen (met rijbakken waar gewoon lessen in zijn) waar geen veiligheidscertificaat is. Zo'n ding is alleen handig als je wedstrijden of examens wilt organiseren op je locatie. Wij hebben er wel eens naar gekeken maar het is heel duur om je steeds weer te laten certificeren en je bedrijf moet ook al wel een beetje aan de eisen voldoen anders is het ook nog een flinke investering om dat voor elkaar te krijgen. Zonder veiligheidscertificaat kan je je vooralsnog als pension eigenaar of vereniging gewoon verzekeren ed gelukkig :j.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 07:53

Ja kost heel veel geld inderdaad, en we hebben ook nogal wat aanpassingen moeten doen. Is dan blijkbaar alleen voor als er ook wedstrijden worden georganiseerd. Heb gehoord dat het weer afgeschaft gaat worden. Lekker dan. Eerst alle wedstrijdverenigingen lekker op kosten jagen en het dan weer afschaffen. Hoe komt de knhs aan geld voor al hun dure gebouwen....

Rica1311

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 09:20

Ik zou wel een cap opdoen tijdens het mennen. Je kan daarbij net zo goed hard vallen.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 09:28

het was bij mijn vorige stal verplicht een cap. zowel op het paard als op de wagen.

Annemarleens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:30

ik heb altijd een cap op.

Danique_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:41

Ik heb geen cap op. Maar zit er wel over na te denken om het toch te doen. :j
Bij de rijvereniging in de buurt, waar ik in de toekomst misschien ga rijden is het bij dressuur niet verplicht. Alleen vaardigheid.