Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nobje schreef:Ik vroeg me af of iemand me verder kan helpen.. een jaar terug of zo iets vertelde iemand me over de huybrechtse (?) (Paarden dagen en de recreatie rit (Zuiden des lands) die daarbij was georganiseerd... Het moest een hele mooie rit zijn.. maar ik kan het nergens terug vinden...
Ik dacht eventueel wel leuk voor dit jaar.. hi hi hi hi
Iemand info ? Of bestaat het niet meer ? Of heeft deze rit officieel een andere naam ?
Gem schreef:nobje schreef:Ik vroeg me af of iemand me verder kan helpen.. een jaar terug of zo iets vertelde iemand me over de huybrechtse (?) (Paarden dagen en de recreatie rit (Zuiden des lands) die daarbij was georganiseerd... Het moest een hele mooie rit zijn.. maar ik kan het nergens terug vinden...
Ik dacht eventueel wel leuk voor dit jaar.. hi hi hi hi
Iemand info ? Of bestaat het niet meer ? Of heeft deze rit officieel een andere naam ?
Antwoord via FB: "De datum staat vast op t laatste weekend september, dus die mag je al vast in de agenda noteren, en inschrijven kan vanaf half mei via de website."
spatter schreef:horsies Ze hebben de zondag een endurance wedstrijd en de maandag, koningsdag kun je de rit recreatief rijden.
Vanuit mijn eigen rijvereniging hebben ze nu ook een buitenrit georganiseerd op de 26ste.
Tja, beetje hopeloos en stom omdat het samen met het Laar valt, beide gemeente Weert.
En ik heb een fotoshoot in Budel op de 26ste maar nu vraag ik me af hoe rustig het daar nog is met al die ruiters in de rondte
Gem schreef:Wij willen graag meedoen met de Lenterit in Zutendaal op 03 mei. Net over de grens en het schijnt er geweldig rijden te zijn.