moonfish13 schreef:Ik snap nooit zo goed waarom wielrenners zo in de verdediging schieten met dit soort topics.
Het is toch ook gewoon zo dat ze vaak hard gaan en maar met weinig mensen rekening houden?
Dat je hard gaat, en dat elke keer afremmen vervelend is is logisch maar daar kunnen je medeweggebruikers niks aan doen denk ik zo.
Dat vind ik net zoiets als vrachtwagens die niet willen remmen, omdat dat gewoon behoorlijk veel moeite kost met een vrachtwagen omdat ze flink meer versnellingen hebben.
Hier een positieve van wielrenners:
Ik heb ook eens gehad op de fiets dat er een hele ploeg voorbij kwam en dat elke wielrenner stuk voor stuk riep hoeveel er nog moesten langskomen.
Dat is dus echt serieus de eerste keer geweest dat ik zoiets met wielrenners heb meegemaakt, stomverbaasd was ik eigenlijk.
Maar qua dieren, sommige mensen zijn gewoon lomp, niet alleen naar paarden.
Het wordt bij mij echt wel behandeld in mijn rijlessen, hoe rekening te houden met dieren.
Zo reed iemand in een 50 km zone met zat ruimte en overzicht voor onze neus een eend half dood en liet het beest creperen.
Dat was daar gewoon echt niet nodig geweest, zelfs wij zagen het erachter al ruim aankomen!
nou bij het cbr niet.. krijg je een vraag met een aanspanning op de weg , niets gas los of remmen er rijd niets achter je je rijd 55 het goede antwoord? gas los... terwijl je echt al op die aanspanning zit... dan laat je je gas los sjoef je langs het paard ik vind dat not done hoor..
en remmen als wielrenner not done? wielrenners hebben ook regels hoor... laatst 1 die over de rotonde schoot, hartverzakking die was bijna plat dus..