Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Verenigingen kunnen het wel willen organiseren, maar als er nog geen startkaarthouders zijn,
is de deelname vaak te gering. Het zit een beetje in een cirkeltje. Ik hoop hier wel verandering in
te gaan zien en wil me daarvoor ook gaan inzetten! Want menners....die zijn er hier wel veel hoor!
Letsdunit schreef:Anke respect voor jou hoor, je hebt het toch maar allemaal mooi gedaan. Hoor je eigenlijk nooit (terwijl anderen iedere poep en scheet van de daken schreeuwen) maar vind dat je best trots op jezelf mag zijn je hebt toch aardig wat bereikt en dat zal niet makkelijk geweest zijn als ik zie hoeveel kilometers je ervoor hebt af moeten leggen.
MelanieB schreef:Zag net dat deelnemerslijst Bergharen erop staat, staan wel 2 proefnummers, vraag me af of we dan eventueel toch 2 proeven kunnen starten, dat zou voor selectie super zijn.
_Marjola schreef:@Anke bedoel je dat de samengestelde proeven lastiger zijn?
.
MelanieB schreef:baudyh schreef:Ik vind het jammer dat de dressuur bij de marathons zo saai zijn. Niet eens middendraf erin. Vind persoonlijk dat ze dat wel gelijk mogen trekken met de B dressuur. Maar ja daar denk vast iedereen anders over.
Tijd voor klasse 2, zit er wel middendraf in