[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 00:05

tjeetje,ga ik ff lessen met Sunrise en een beetje barhangen :9k zitten we al ik het nieuwe topic :D
mooi gedaan lanouska +:)+
marjola:mooie laatste zin 'geluk met onze paardjes zit af en toe in een klein hoekje' _/-\o_

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 06:48

Wow prachtige openingspost. En nu al pagina 3. Haha jullie banketstaaf n echt teveel.

Gisteren is mijn nieuwe website online gegaan, gemaakt door michael.
http://Www.cksecretariaatsservice.nl

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 06:59

*\o/* Nieuw topic in de lucht en loop alweer 3 pagina's achter :')
Jullie zijn af en toe echt niet bij te houden hoor :n

Nu ik de openingspost half heb gelezen ben ik weer wat wijzer...Ips zat jij in menweek 2?
Heb namelijk ook zo'n mooi shirt en heb ook gezien dat Lanouska en ik dezelfde naam delen in het dagelijks leven.........We hebben hier de Bianca's en nu ook de Simone's :')

Ga nog een poging doen om een beetje bij te lezen, zag Sil al voorbij komen op de foto en ook mooie paddestoelenhuisjes :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:00

Akshay schreef:
@bic; niks gezien? Net gezocht op jouw facebook, maar nog niks te zien? :oo *poetst bril nogeens af*

Wat betreft omapaard, ja die doet 't nog bijzonder goed. Ze vergeet af en toe een pootje en struikelt dan, maargoed, ze valt niet ofzo, alleen zo'n duffe struikel :)) Vorige week ging ze in galop de wei in :+:

En een meeting, lijkt mij ook heel leuk. Al lijkt mij een paardloze meeting ook makkelijker te realiseren :))

@SCC; voorstellen!! :D

ow zonde zeg,
kijk , deze foto ging het om, kwam ik tegen op fb :)
Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:01

Goedemorgen mensen! En inderdaad al 6 jaar in week 2!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:02

<3 Geweldig Bicci die foto :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:05

_Dingetje_ schreef:
<3 Geweldig Bicci die foto :')

is aks / naald / schaapje dr knollie op de foto. haha

als ze m ziet, snapt ze m wel :))

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:06

Ipsilonka schreef:
Goedemorgen mensen! En inderdaad al 6 jaar in week 2!

We hebben voor volgend jaar al zware gesprekken gehad in welke menweek we zouden gaan.
We wilden aankomend jaar ook naar menweek 2 gaan, maar we hebben uiteindelijk besloten dit toch maar niet te doen. We gaan aankomend jaar maar 2x een bezoekje aan Paul Versluis zelf brengen.

Dit omdat zowel mijn vriend en ik door hem weer een stuk verder zijn gekomen. Heb de rest van de menweek bij de andere instructeurs best lopen modderen.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:20

:wave:

Nieuwe topic ! Leuk :#

Ik kom morgen weer even uitgebreid mee lezen,moet vandaag werken. Dus nu even met ontbijt achter de laptop en dan zo douchen. Net in het stikke donker in de mist de paarden buiten gezet.. Brrr van mij mag het wel weer voorjaar worden ;) {:}

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:32

voorjaar obelix...ben je gek.. }:) vorst..sneeuw..ijs....kou....dat komt eerst hoor !
liefst mooi droge vorst met zonnetje erbij...maar een dikke sneeuwbui slaan ik en mijn hondjes ook niet af..hahaha....
we willen nu die geweldige echte houten handgemaakte hondenslee wel eens in actie gaan zetten met de 4 bandieten...kom maar op !!

Goedemorgen allemaal...met bovenstaande vast geen vrienden gemaakt..als compromis..beloof ik een lekker warm weekeind aanstaand weekeinde......haha..dat bovenstaande wensen jullie helemaal niet...maar goed..we zullen zien, gelukkig kunnen we het weer zelf niet regelen...

Ik ga later je site bekijken janouk !

morgen komt er een aankoopmakelaar van een geinteresseerde partij..wat een woorden
dus..ik moet weer heul druk opruimen in huis...wat een gedoetje... >;)

Fijne dag allemaal....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 07:56

Goedemorgen.

Iemand hier behoefte aan een knallende koppijn? Heb er nog een in de aanbieding.

Een mooie winter is ook prima, als er maar niet teveel neerslag valt. Kou vind ik niet zo erg, kun je je op kleden, maar die nattigheid (of dat nu regen of sneeuw is) vind ik niets.

Biancacoo: spannend
Bicci: grappige foto. Ik denk wel dat het paard zo maar heel weinig kan zien.
Marjola: heerlijk he, van die momenten dat je zo blij bent met je paardenspul. Herkenbaar.
Jenkins: balen dat er niets uit onderzoek kwam en foto van genietende Sil
Batlow: beschermers kun je bij divoza, de menner.nl en ik denk nog op veel meer plaatsen kopen.

Nu ga ik zoon de deur uitschoppen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:24

een schaaaaaaap :)) :') Lol, bijna Bic, hij ziet er weer bijna zo uit :))

@tine; :(:) voor de hoofdpijn

@SCC; prachtige brandweerwagen!

@Jenkins; in elk geval lekker tuig gepast! :)

@marjola; een :+: op pony momentje :)

@janouk; mooie nieuwe website :)

@batlow; ik heb mijn onderleggers gekocht bij de menner. Maar je zegt ''want mijn pony heeft een hoge schoft'' daar helpt een onderlegger niet tegen, dan moet je gewoon een schoftje hebben wat hoog genoeg is.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:25

ohja! En VHU en de kliksulky :))
Ik zou zoiets dus niet gebruiken voor een bosrit.. Ze trekken op zo'n andere manier.. Lijkt me niet gezond met hobbels, bobbels en kuilen in een bos. Zo'n drafbaan is volgens mij altijd wel iets egaler..
Nee, ik kan er niet over uit dat zo'n ding prettig zou moeten trekken :o

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:43

@ dingetje geen menweek!!! Wij wouden nu juist weer wel gaan.
Miss idee om paul een keer deze kant op te laten komen?

Onderleggers via de menner of letty. Polypads werken super vind ik.

Openingspost ff doorgelezen leuk hoor. En meeting lijkt me ook super maar bijna niet te doen
Aks en VHU wanneer gaan we boscrossen?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:49

Roept u maar! Op een zondag wat mij betreft. Als het echt niet anders kan op zaterdag, maar dan moet ik een maand tevoren vrij nemen..
Verder ben ik tot nu alleen op 27okt bezet :))

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:12

wij willen ook wel mee boscrossen; wij hebben besloten dit jaar geen wedstrijden meer te starten voor de koets; we gaan trainen en boscrossen.
Dus we zijn altijd in voor een lekkere rit van een uurtje of 2.
Het weekend van 26/27 okt gaan we met de menclub naar de Hoge Veluwe

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:13

Sjee jullie zitten alweer in 7. Ik typ weining (tijd) maar volg jullie wel hoor. Altijd prachtige foto's en verhalen.
Hier weinig mennen, de combi zoontje, werk, geen groom etc maakt het af en toe lastig hoor. En dan kun je eindelijke, heb je een groom, oppas.................. stormt het!!!! Ben niet van suiker maar ja, als ze al 2 maanden niks gedaan hebben, dan hoeven ze van mji zeker niet in de storm te lopen. Daarnaast HATEN ezels water en wind, ze zijn ook niet waterdicht, dus kans op ziekte groot.
Wel veel naar evenementen kijken, afgelopen zondat Eersel Postel geweest (zoon in draagdoek en plu erboven, geen centje pijn).......... komend weekeind oefenmarathon Tilburg gaan kijken.

Goh nou zie ik shetrit in Boxtel......hmmmmmmmmmmmmmmmmmm (en nou kriebbelt het....)....... hoe vermom ik mijn ezels tot shet (even Aks vragen, zij kan ook schaap maken van ponie :P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:25

gewoon de oren dubbelvouwen met stiekje eromheen ezelvrouwke.. :)
het formaat hebben ze verder wel :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:26

Als we even een lijstje kunnen maken wie er mee wil, en dan een datumprikkert opzetten? :) Kunnen we het uit 't topic houden verder? :)
Overigens, ik ben wel voor een rustige rit, wat stappen en draven als het allemaal goed verloopt. Maar versnelling 3 als no-go. Anders wil ik groomen bij iemand :)) (Dids in galop voor de sulky=ongeleid projectiel :') ...)
meetinglijstje schreef:
Wat: Een bosrit door het Brabantse. Doel: een café of misschien pannekoekenhuis, afhankelijk van de tijd die we hebben.
- Maisie
- Janouk
- Akshay
- ?VHU?
- ...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:27

bicci schreef:

En fatsoenlijk shets leren praten :))

*denkt aan dids zijn kop toen hij voor het eerst een ezel lucht hoorde happen voor een knallende HJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH* Oef, die keek echt alsof hij water zag branden _O-

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:39

Akshay schreef:
bicci schreef:

En fatsoenlijk shets leren praten :))

*denkt aan dids zijn kop toen hij voor het eerst een ezel lucht hoorde happen voor een knallende HJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH* Oef, die keek echt alsof hij water zag branden _O-

hahahaha, stiek om oren, geeeerum Bicci!!!! Fout idee....

@Aks: mijn ezels praten ABE.... (algemeen beschaafd ezels), ja, ik heb al hele komische situaties meegemaakt met paarden die mijn ezels tegenkomen, zeker als ze de kar er nog achter hebben hangen. Krijg je zelfde blik als in de Clydsdale/Budweiser reclame........... erg komisch. Maar is ook altijd opletten hoor. Veel ruiters en menners hebben dan zoiets van "ooooh schattig" en de paarden krijgen bijna een rolberoerte!!! Echt heb ooit een groot stevig stoer trekpaard gezien die bijna bij de koetsier op schoot ging zitten en die twee van mij lopen erlangs, omhoogkijkend in de trant van "wat.... heb ik iets van je aan of zo?"...

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:40

_O- Die Dids toch.
Erg leuk om een boscross te organiseren, alleen ga ik maar niet mee.
Pown wordt dan een beetje *\o/* *\%/* :):)

@ Maisie dat willen we ook nog wel een keer doen, maar we moeten sowieso genoeg deelnemers hebben voor de hele dag en een accomodatie en ongeveer 2 man per les. Weet wel mensen die hieraan ook mee willen doen, alleen heb ik er ff de puf niet voor om het (in mijn eentje) te organiseren. Heb eigenlijk momenteel even genoeg aan de wedstrijden van onszelf. :o
Jullie wel naar de menweek :D het is ook wel heel leuk, maar ja we kunnen niet alles en naar Paul en naar de menweek en ook naar naar SGMW.......kan ik niet aan maar mijn portomonee ook niet :n dat is dan wel weer een beetje jammer.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:46

........ik moet nu echt dringend weer aan de slag met opruimen..lijkt of er een bom is ontploft.......
maar ben weer bijgelezen....
Vhu, sulky en kliktuig..is prima voor op de baan...voor soepeltjes door het bos crossen zou je eens naar de tweewielers van hca kunnen kijken, wij hadden een grote voor ons trekpaard destijds..die zijn echt mega, mega goed en supercomfortabel.
en paard trekt dan gewoon met borstblad en strengen.
bij een draverstuig..trekt ie met het kliktuig..zonder borstblad dus..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:07

@ aks Ik wil wel mee maar niet in brabant dat is echt te ver weg.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:29

goedemorgen, haha Aks, voor mij geldt het omgekeerde van Baudyh, juist wel deelname als het in de buurt is (dwz loopafstand voor Mick vanaf stal :D )
Maar anders ga ik graag mee het land in, alleen dan zonder paardje, kan natuurlijk ook, gezellig bij een topicgenoot op de kar (wel bij iemand die wat extra gewicht op de kar kan hebben ;-) niet handig als ik bij een iniminipaardje mee op de kar ga als extra ballast)