[AR] Wat zou je noooooooit (meer) doen *mennen*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:56

:+

Je pinkriempje opnieuw vastmaken en maar naar dat riempje kijken en ondertussen de heg inrijden .... gelukkig bleef poown (onze Snuitje toen nog) braaf staan (iets waar hij anders minder goed in was maar blijkbaar had hij toen zoiets van 'dat doet ze anders nooit zo' :P )

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:56

op een te krappe stuk weg gaan draaien waar de sloot aan de zijkant zit.. het ging gelukkig net aan goed pony had alleen even andere gedachtes :o

Klaaswoeba

Re: Wat zou je noooooooit (meer) doen *mennen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:19

Pony door het water proberen te sturen terwijl mijn vader (groom) ergens anders wat rond loopt te kijken (wel in de buurt maar niet op de kar) met mijn vierwieler. Pony vond het water toch niet zon goed idee en besloot achteruit te lopen en ook niet meer naar mij te luisteren. Gevolg; kar die ging scharen en stonden op een gegeven moment geloof ik zelfs op twee of drie wielen. Ik schreeuwen dat mn vader direct moest komen en hij kon gelukkig op tijd pony pakken en vooruit trekken. Toen zat mn hart ook wel even in mn keel :P

Verder wel eens tegen een steen of boom stil komen te staan (wagen stil, pony ook meteen stil - en inderdaad ook zo achteruit kijken van uww baas, watskebeurt?). Misschien moet ik daar wel van maken: niet draven als er landbouwmachines of vrachtwagens langskomen en als het kan, beest stilzetten aan de kant met iemand ernaast. Als ze al tempo heeft is het toch makkelijker om nog een versnelling bij te schakelen en ervandoor te gaan, in stap heb je dat toch wel wat sneller door.

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:54

Een andere pony aan een touw mee nemen, dus iemand achterop die een andere pony meeeneemt

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:13

Op uitnodiging meegaan op een kar om een paar km verderop boodschappen te doen, met een pony ervoor die op commando kon zitten. En voor de kar heel veel aangreep, om dat commando te 'horen'. :') Zaten we dan, midden op de weg, en daar ging ik, lopend naast pony naar de super, en de hele weg naar huis terug ook lopend...
Misschien kent de TS van dit topic die pony nog wel.. ;) Naam: Bolletje, ging op buitenrit ook altijd zitten als 'ie vond dat het paard achter 'm te dicht op 'm liep. :D

pipo

Re: Wat zou je noooooooit (meer) doen *mennen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:11

haha relaxed ritje dus... okee soms vervelend maar altijd beter dan er vandoorgaan! :D