Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maisie schreef:Wilde wedstrijden mogen niet meer dus moet je idd lid zijn van de knhs of je koetsiersbewijs hebben.
(dat is iig hier het geval)

Dennis schreef:Ook voor impuls rubrieken moet je lid zijn van de KNHS omdat impuls rubrieken goedgekeurde wedstrijden zijn. Via je koetsiers of ruiterbewijs. Maar ook via een individueel lidmaatschap is mogelijk (dacht iets van 15 euro per jaar oid).

Erg leuk span met zijn vieren. Moest alleen zelf inspannen dus helaas je rit niet gezien. Heb je lekker gereden?
je mag trouwens met een 20x40 bak niet eens een minimarathon organiseren, dus ze moeten wel uitwijken naar buiten in Hoofddorp. Het leek mij ook praktischer om de competitie waar 4 van de 6 wedstrijden gewoon binnen worden gereden in hetzelfde topic te houden. Als je het gaat verspreiden wordt die conversatie anders zo'n zooitje. 
Maar ik heb voor mijn gevoel wel lekker gereden. Pony was alleen beresterk omdat hij dit soort spelletjes helemaal geweldig vindt en erg goed weet wat er van hem verwacht wordt
Ik heb wel voor de veilige lange lijnen gekozen, ook omdat we qua schakelen nog moeten oefenen (bij 7A ging hij er door de muziek even vandoor en moest ik vervolgens om 1 heen zodat ik de boel niet plat zou rijden). Gelukkig ook 4x goed de brug overgekomen met wat aanmoediging (op de weg naar het terrein wilde hij echt niet over dat bruggetje, dus het was even spannend of het zou lukken want ik had het verder nog nooit geoefend). 2x foutloos rondgekomen en qua tijd niet eens zo verkeerd. Dus blij met het resultaat
MelanieB schreef:Ik zit erover te denken de 13e oktober mee te doen met tandem met die competitie.
Voor het eerst ooit dus dat word dan toch wel een zooitje en ballengevaar, maar heb dan nog niks staan en lijkt me leuke oefening.
En die ballen maken toch niets uit, je moet ergens beginnen als je iets nieuws gaat uitproberen 

(aangezien een minimarathon niet automatisch altijd binnen wordt gereden)