Dat vind ik nou zo leuk aan het mennen. Mensen van allerlei pluimage, jong en oud en pony's en paarden in allerlei soorten en maten.
En je bent terecht trots hoor!
sonnie81
Geplaatst: 22-08-13 20:28
Ook wij hebben ons afgelopen zaterdag in Middenbeemster geselecteerd. We waren reservekampioen L-dressuur bij de paarden en we hebben ons totaal onverwacht geselecteerd voor de vaardigheid (we waren nog nooit foutloos geweest en nu wel!) We hebben zelfs een mooie 4 plaats behaalt!
Dat is inderdaad het mooie van mennen, de diversiteit van rassen paarden en ponys maar daarnaast ook de leeftijden. ik vind het dan ook leuk dat de jury's daar leuk mee omgaan, een goede proef is een goede proef ongeacht pony of leeftijd menner.
Stomme vraag... secretariaat van je district meld je aan, ik neem aan dat ik voor de dressuur niet zo'n omroep briefje hoef in te vullen, wordt toch niet gebruikt en we hebben geen enkel interessant wedstrijd om erop te vermelden, dus ben snel klaar.
Caadhola
Geplaatst: 24-08-13 22:11
Sonnie81-Grappig het was voor ons ook de 1e foutloze vaardigheid,in de barrage wel 3 ballen maar dat mag de pret niet drukken. Sjolvir- voor de dressuur hoef je idd geen briefje in te vullen.
carola
Geplaatst: 25-08-13 09:54
Wij hebben onze ticket's gisteren ook bemachtigd. We mogen aantreden in de Z dressuur enkelspan paard en ZZ vaardigheid enkelspan paard. Vorig jaar zijn we kampioen geworden op de hippiade in de ZZ vaardigheid, dus we kunnen onze titel gaan verdedigen.
Ollie1
Geplaatst: 25-08-13 10:13
@Carola, van harte gefeliciteerd! Voor jou wordt het knallen op de Hippiade om je titel te verdedigen in de ZZ-vaardigheid
Bedankt Ollie1 en trouwens iedereen die er heen mag gefeliciteerd En veel succes
linda_arnold
Geplaatst: 25-08-13 13:46
Wij, of de menner die groom, hebben gisteren ook een ticket voor de hippiade in de wacht gesleept. Dus ook wij zullen van de partij zijn in het klasse Z (dressuur) enkelspan pony's!
Allemaal van harte gefeliciteerd! Even zonder zelf te zoeken : ik neem aan dat er maar 1 proef gereden moet worden? Wie weet er welke L - dressuurproef, de 58 of 59?
Ach.. je foutje is nog te herstellen, het is nog niet de 14e.. En wat maakt het uit? Vind 2 juist beter, je moet er toch heel eind voor rijden, dan is 1 proefje wel weinig.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-13 21:39
Stalgenootjes paard kakt de tweede proef altijd in , zal eens een schep haver voeren .
Hier ook 3 hippiade tickets Al neem ik er 2 ervan mee haha.
Tweespan in L vdh. (Reservekampioen) Noran (Districtskampioen) en Bambi (3e) beide geselecteerd voor L enkelspan pony maar ik neem Noran mee.
Ook districtskampioen tweespan pony dressuur, maar daar ik B dressuur reed is dat uiteraard geen hippiade ticket.
MelanieB
Geplaatst: 26-08-13 12:59
Tweespan L Vdh pony Sylvester en Noran
Enkelspan pony L vdh Noran
Sjolvir
Geplaatst: 26-08-13 17:44
Gem schreef:
Stalgenootjes paard kakt de tweede proef altijd in , zal eens een schep haver voeren .
Ach, dat heb ik ook. 1e is ze te gehaast in stap, 2e te sloom in draf. Gemiddeld genomen zou ik dus de stap uit de 2e proef moeten kunnen combineren met de draf uit de 1e