Spookie schreef:Haha, scheelt weer een hele hoop gezeul:P
Goed dat jullie dat nu ook weten. Lang leve dit soort topics
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sandrina schreef:Hedwig: HUH? ben ik van alles bij elkaar aan het graaien; is het niet nodig? Van Berith kreeg ik het nodige aangeleverd. Halster, touw, hoevenkrabber en mes? Dat is alles? Nou jaaaaaaa. Geen bandenreparatieset? Geen hoefsmederijgerei? Wie stelt die reglementen op? Laat maar. Ik neem wel mee wat jij zegt.

mabellean schreef:mabel zweet ook snel dat is niet echt een probleem die is ook een berenvel voor de winter aan het kweken.Ik vond het een leuke wedstrijd en het is trec. En inderdaad het staat nog in de kinderschoenen maar het begin is er en gelukkig veel mensen vonden het leuk vandaag.

(heen-POR-PTV-terug)
Spookie schreef:Haha ja maar hij deed t goed he?! Jij ook natuurlijk
Hij heeft nog heerlijk een tukkie gedaan bij toeschouweren bij PTV onder het zadel
We hadden hem er maar bij, hij kan ook vrij goed ontsnappen namelijk 
Ik kreeg wel nog een hinnik toen ik wegliep
Akshay schreef:mabel zweet ook snel dat is niet echt een probleem die is ook een berenvel voor de winter aan het kweken.Ik vond het een leuke wedstrijd en het is trec. En inderdaad het staat nog in de kinderschoenen maar het begin is er en gelukkig veel mensen vonden het leuk vandaag.
Is gezond hoor. Iets met dagen die korter worden. Dat neemt íe waar als ie buiten staat. Wat schijnt ook weer niet echt heel veel kwaad kan voor je paard
Vind het redelijk normaal als een mens zonder paardenkennis zegt ''oeh wat zweet ie veel'' maar als iemand met paard dat als graadmeter gaat gebruiken, 

De rest gemist door eigen foutrijden
Wij zijn ook nog helemaal tot 't eind gebleven met paard, gezellig paard aan 't terras voor de prijsuitreiking
(sterker nog, mijn groom heeft na de onder het zadel ptv nog aan de hand met mijn pony de ptv gelopen
) 
Spookie schreef:Wij hadden wel alle drie de bakens, maar wij rijden beide ook TREC onder het zadel, dat scheelt alweer
Gewoon HO