Spookie schreef:Haha, scheelt weer een hele hoop gezeul:P
Goed dat jullie dat nu ook weten. Lang leve dit soort topics

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandrina schreef:Hedwig: HUH? ben ik van alles bij elkaar aan het graaien; is het niet nodig? Van Berith kreeg ik het nodige aangeleverd. Halster, touw, hoevenkrabber en mes? Dat is alles? Nou jaaaaaaa. Geen bandenreparatieset? Geen hoefsmederijgerei? Wie stelt die reglementen op? Laat maar. Ik neem wel mee wat jij zegt.
mabellean schreef:mabel zweet ook snel dat is niet echt een probleem die is ook een berenvel voor de winter aan het kweken.Ik vond het een leuke wedstrijd en het is trec. En inderdaad het staat nog in de kinderschoenen maar het begin is er en gelukkig veel mensen vonden het leuk vandaag.
Spookie schreef:Haha ja maar hij deed t goed he?! Jij ook natuurlijk
Akshay schreef:mabel zweet ook snel dat is niet echt een probleem die is ook een berenvel voor de winter aan het kweken.Ik vond het een leuke wedstrijd en het is trec. En inderdaad het staat nog in de kinderschoenen maar het begin is er en gelukkig veel mensen vonden het leuk vandaag.
Spookie schreef:Wij hadden wel alle drie de bakens, maar wij rijden beide ook TREC onder het zadel, dat scheelt alweer