Gem schreef:Galop of niet, neemt niet weg dat ik het nog steeds een leuke uitdaging vind en ik hoop dat ik 16 juni in de gelegenheid ben om bij Zuid in Boxtel te gaan kijken.

ik vind het ook absoluut een heel leuk initiatief!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Nouvel schreef:Ik moet het weer zonder de trainingskampen stellen waar jij aan doet...niet iedereen woont zo mooi als jij...![]()
Citaat:Galop voor de wagen is voor een jonkie heel wat simpeler dan OHZ
VanHuisUit schreef:Ik heb er al een heel aantal voor de wagen beleerd en dat gaat niet anders dan jij hier ohz beschrijft.Sorry hoor maar heb al heel wat paarden / pony's beleerd onder het zadel en dat is vrijwel altijd na een paar keer stap/draf galopje meepakken en totaal anders dan voor de wagen.
Citaat:Deelname aan de selectieronden en finale Een deelnemer is persoonlijk verantwoordelijk voor zijn inschrijving. De inschrijving geschiedt volgens het (digitaal) opsturen van de aanmeldformulieren.
Tijdens de selectiewedstrijden worden een individuele dressuurproef en een individueel kort vaardigheidsparcours gereden. Om toegang te krijgen tot de finale moet een aanspanning in de selectiewedstrijd minimaal een score van 65% of hoger halen, gemiddeld over beide onderdelen. Tijdens de finale behoren zowel de dressuurproef, als een vaardigheid en een marathonhindernis tot de onderdelen. Tevens worden alle finalisten gereden door een testmenner en vindt voorafgaand aan de finale een veterinaire beoordeling op het losrijterrein plaats.
shelltje schreef:Het valt ook nog aan de longeerlijnen aan te leren, commando galop erbij en dit voor de wagen doorpakken!
BlackDevils schreef:VanHuisUit schreef:Ik heb er al een heel aantal voor de wagen beleerd en dat gaat niet anders dan jij hier ohz beschrijft.Sorry hoor maar heb al heel wat paarden / pony's beleerd onder het zadel en dat is vrijwel altijd na een paar keer stap/draf galopje meepakken en totaal anders dan voor de wagen.
Echwel schreef:Patricia schreef:En voor wie de galop niet wil: Er is ook een proef voor de Recreatiesport 4- en 5jarigen. Geen galop
Men mag mee doen, je moet niet....en wat let je het ohz aan te leren en voor de wagen uit te oefenen