Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keona schreef:5wijven ik zou voor deze kar niet veel over hebben waarom niet omdat deze van die kruiwagen bandjes heeft.verder wel fijn dat deze geremd is(en de kleure ja daar moet je door heen kijken)350-500,- zo iets
carmenbrum schreef:Ik heb hier niet zoveel verstand van, dus hecht niet teveel waarde aan mijn taxaties, taxeer alleen wat ik er voor zou geven..
Groen/roze karretje: €350..?
Tamara: €800..?
Fientje80 wat voor shet heb je..? Groot/klein, stevig, smal?? Als het voor een grotere shet wel geschikt zou zijn, zo'n €450..?
Edit: is deze kar ook geschikt voor weiland, bos ed..?
Wat zouden jullie voor deze geven? Menwagen te gebruiken met en zonder huif of als platte wagen, zitten 2 bankjes aan de zijkanten. Passen sws wel 10 mensen op, geremd, izgs helemaal opgeknapt, geschikt t/m grote D, zo'n 1.50m. Ook voor rassen als haflingers, tinkers, fjorden ed.
http://i1068.photobucket.com/albums/u44 ... 3f62cf.jpg
carmenbrum schreef:Ik heb hier niet zoveel verstand van, dus hecht niet teveel waarde aan mijn taxaties, taxeer alleen wat ik er voor zou geven..
Groen/roze karretje: €350..?
Tamara: €800..?
Fientje80 wat voor shet heb je..? Groot/klein, stevig, smal?? Als het voor een grotere shet wel geschikt zou zijn, zo'n €450..?
Edit: is deze kar ook geschikt voor weiland, bos ed..?
Wat zouden jullie voor deze geven? Menwagen te gebruiken met en zonder huif of als platte wagen, zitten 2 bankjes aan de zijkanten. Passen sws wel 10 mensen op, geremd, izgs helemaal opgeknapt, geschikt t/m grote D, zo'n 1.50m. Ook voor rassen als haflingers, tinkers, fjorden ed.
http://i1068.photobucket.com/albums/u44 ... 3f62cf.jpg
carmenbrum schreef:Oeh fientje, dat zou echt een karretje voor mij zijn..!! Helaas moet eerst mijn huidige karretje weg zijn..Keona dankje, hij kan ook zonder huif gebruikt worden hè..
Citaat:Nieuw is ie op internet 1800 volgens mij, maar hun leveren hem niet meer, op Divoza is ie 3000 dus ik weet ookniet wat nu de nieuwprijs is.
VanHuisUit schreef:Wilde even reageren op _ThijsCitaat:Nieuw is ie op internet 1800 volgens mij, maar hun leveren hem niet meer, op Divoza is ie 3000 dus ik weet ookniet wat nu de nieuwprijs is.
Dan heb je bij Divoza echt een andere gezien / een verkeerde info gelezen.
Ze waren in 2008, toen heb ik een bijna nieuwe gekocht 1650,- Euro, incl tweespanboom. Ik heb dat wagentje 2 jaar later verkocht voor 1300,- Euro. Dus jouw wagentje schat ik in op iets van 1000,- Euro.