Echt hoor, dan weet je niet wat je moet doen (osteo, voer aanpassen weet ik het ) En nu zijn we natuurlijk net verhuist, dat kon ook nog mee spelen.
happytime
Geplaatst: 17-10-12 15:08
ips: dat is niet zo best,sommige zijn ook echt hard voor zichzelf,nu wel wat beter? ik ben op zoek naar zo'n lange regenjas voor op de wagen,maar.....zie bijna alleen maar die korte plastic doorzichtige dingen.maar ik wil toch weer zo'n "potlood"jas had vroeger zo'n zware waxjas....zijn ze nu lichter?
Gem
Geplaatst: 17-10-12 15:39
HT: op Paard en Koets zijn vele soorten potlood-venters-jassen te krijgen . Ik heb er vorig jaar ook eentje gekocht, heerlijk! En een dunne nood-potlood-jas, die in een prop in het opbergvakje van mijn koets ligt.
Zojuist een mail gehad met 2 inschrijfformulieren: een clinic van Gerard Leijten (mensport dressuur-goeroe) en een impulswedstrijd Dressuur en Vaardigheid volgende week zondag in de hal van Katsbek . Hopelijk ben ik niet te laat met inschrijven. Ik verwacht dat de wedstrijd al minimaal halfvol geboekt is met maximaal 25 combinaties, en dat de wachtlijst zéker zo lang zal zijn. Sneller dan verwacht mijn nieuwe wedstrijdjasje aantrekken. Mét een corsage; pas geleden een kunststof corsage laten maken .
Zoonlief is appeltaart aan het bakken met appels uit eigen tuin . Heeft veel te veel appelmengsel gemaakt, dus ik zit hier heerlijk te smikkelen van een schaaltje appelstukjes met suiker, kaneel en rozijnen
@Ava: was vandaag ruitertjesdag (herfstvakantie), dus alle manegepaardjes hadden het zwaar Zo'n 3 penny's per pony/paardje die gingen poetsen/vlechten/opzadelen en rijden. (voor mij beetje te druk van 't goede ) En balen van toner! voor lezen megarapport
@Bic: doe ik hoor
@Maisie: haha, vond ze alle drie leuk
@Lacuna: o, dat heb ik ook met dat mobiele lezen, hij springt wel naar goede pagina, maar niet naar nieuwste bericht, dus mocht je 't gevonden hebben hoor ik 't graag
@PSM: jouw fotootjes zaten er al in, was net zo makkelijk om de andere d'r bij te plaatsen en vond 't zo ook wel leuk met karrefoto in 't midden
@Gem: niet (van die naam af)! En goed hulkie
@Ava: haha, midden op de dag nog in pyjama (die zitten ook zo lekker he )
@Ips: druk met slapen??? Dat kan natuurlijk niet he Ach, arme Pablo, die is een beetje teveel bikkel
@PSM: ook een bikkelpaardje
@Happytime: potloodjas Hoe was de taart gisteren en lekker gelest??? Niet naast je schoentjes gaan lopen na jouw superresultaat vorig weekend
@Gem: dat klinkt om te smikkelen… appeltjes, kaneel, rozijntjes (doe ik m'n naampje weer eer aan )
Ik had me helemaal verheugd op een mooie herfstdag... maar hoe kom ik erop, het is gewoon een grijze, sombere, miezerige dag hier!
o, had helemaal over aantal berichtjes heen gelezen
Ollie, druk druk bij jou en gelukkig niks ernstigs qua ziekenhuis, toch maar een
Biancacoo, wat een leuke foto weer!!! En heb je al nieuwe remblokjes gevonden?
en vroeg me nog af hoe Bente vandaag is VHU?
No_No
Geplaatst: 17-10-12 16:46
Al weer een nieuw topic! Ik kan jullie niet bijhouden hoor.. Ik heb inmiddels een wagen. nog even opknappen en dan gaan wij ook van start! ed heeft het tuig al op gehad, vond hij totaal miet erg!
@lacuun; niet naar de heide deze keer landgoed Wolfslaar was het doel. En wonder boven wonder, niet eens heel drastisch verdwaald, wel weer wat stomme fratsen tegengekomen onderweg hoe kan het ook anders.
Verder ben ik echt niet helemaal fit. En gigantisch last van m'n rug
biancaaatje
Geplaatst: 17-10-12 18:19
nieuwe topic gevonden, probeer snel weer mee te kletsen, mooie opening geworden mick
ohh smick, zelfs dat krijg ik niet voor elkaar. Start gewoon op pagina 1... Gem lekker aan de appeltaart!
Hier trotse bezitter van potloodwaxjas. Maar die is inderdaad wel zwaar. Vriendin van me heeft 1,5jaar terug een lange regenjas op equitana gekocht, is ze ook heel tevreden mee.
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-12 19:37
En hier zijn we weer Vandaag heerlijke dag want ik ben met mijn groom eindelijk eens gewoon gezamenlijk gaan paardrijden (maar haar paard staat bij Delft, dus dat vraagt wat organisatie). Stond al jaaaaaren op de planning, kun je soms zo hebben he Eerst had ik natuurlijk alleen maar pony's (zo is ze toen bij me gekomen om te helpen met beleren van Alwyn), toen had ik een paard maar was haar paard niet helemaal 100%. Was dat goed, ging die van mij dus dood.... toen ik weer opnieuw aan de slag met Bente, kregen we toen ik die weer een beetje op regel had die enorme winter met haar paard van het voorjaar aan de hoest en proest. Toen ik natuurlijk die val van Bente en lang niet 100%. Vakanties .... naja zeg het kwam er maar niet van. Hadden we twee/drie weken eindelijk afgesproken was die enorme storm Maar nu dan eindelijk vandaag hebben ze elkaar ontmoet en ze vonden elkaar best wel aardig (zijn wel merries natuurlijk hahaha). Bente kijkt hier lief naar Rhona en Rhona denkt er het hare van We hebben een heerlijke rit gemaakt van zo'n uur of 2. Daarna Bente nog even in de trailer geladen en blokje omgereden, had ze er ook weer even ingestaan. Ze liep er zo op en stond niet te emmeren.
We denken dat dat niet lekker zijn van Bente de afgelopen tijd toch te maken heeft gehad met koud en nat gras op een niet te volle maag, want vandaag had ik gevraagd of ze op de paddock kon en ik haalde haar er fris en monter af. Dus ik ga er maar vanuit dat dat het was. Zoals jullie op de foto zien staat ze er ook patent bij (vind ikzelf dan ). Dus zie het voor volgende week wel weer zitten (onze endurance ).
Er is vast al ergens een samenvatting geplaatst? Sluit ik me graag bij aan
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-10-12 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh, Lacuna, Equitana, nog 5 maanden wachten Zin in!
Aks, echt naar die rug van jou! Sinds ik 1 x per week aan pilates doe is mijn rug een stuk beter geworden (gelukkig). Iemand weleens heel hard op zijn knieen gevallen en met lopen geen zeer, maar zodra er wat tegenaan komt vreselijk pijn? Ik ben 3 weken geleden gevallen, maar doet nu nog erg zeer.-0999999
Ipsilonka
Geplaatst: 17-10-12 19:39
En Vhu wat is bente toch een lekker wijf! Ze ziet er prima uit zo!
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-12 19:42
@Ips ik ben half augustus heel hard met een ligfiets gevallen op mijn elleboog.... heeft dus echt heel lang geduurd voordat dat weg was (denk tot zo'n week of 2 geleden dat dat nog heel zeer deed als ik er tegenaan kwam...).
**edit** & thanks for the compliments ben ook zo gek op dat dier
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-10-12 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Wow 8 joekels voor de wagen.... niemand die aan de zijkant meeloopt....al die mensen....da's echt vertrouwen op je stuurmanskunst en je peerden!
Ja was fijne en gezellige dag heerlijk. We hadden het met het weer ook precies goed uitgezocht. Toen we aankwamen bij mijn stal werd het droog, toen we wegreden weer naar huis ging het regenen
ik moest dit filmpje gewoon delen vond t zo kicken, het gevoel is bijna te vergelijken met een aankomst met 1 van de trails... vooral de laatste in delfzijl.. ook zoveel volk...zo ongelooflijk gaaf man!!
Hihi belt vriendinnetje net, was haar paard aan t scheren, stoot scheerapparaat ermee... Gelukkig ligt die van mij in de auto, die komt ze nu maar ophalen... Ze moet vrijdag op clinic bij van silfhout hihi...
VHU geboft met het weertje, geluk aan jouw kant vandaag! En een fitte Bente Aks (en Mel denk ik?) ook weer fijne rit gemaakt maar nu zijn we natuurlijk wel errug nieuwsgierig naar je uitgehaalde fratsen PSM speelt redder in nood na einde scheerapparaat vriendinnetje (lang leve vriendinnetjes )
Ik ga lekker vroeg proberen te slapen vanavond, ben gesloopt na die zenuwslopende topic volkletsende en nieuwe topic openende avond van gisteren... het duizelt in mijn hoofd nog na van vlaamse gaaien, vliegende kippen, wiki feiten, mannen die bij bic naar boven willen etc. etc.
Wat we hebben gedaan? Een rondje gereden, Dids in een kudde van 10 kleine kindjes die schreeuwend, springend en joelend gingen kroelen met paardje (en Dids dan met een daartussen...) Een fietstunneltje met daarin een vrachtwagen die met een grijper snoeihout oplaadde, tussen rand tunnelbak en vrachtwagen was minder dan 1,5 meter ruimte. Onder de viaducten door Modder Een bruggetje van bielzen, best glad dus
ha...spannend ritje aks... Mooie samenvatting hierboven Vhu en Rhonda hebben eindelijk samen gereden !! super ! wat fijn dat Bente helemaal in orde is !! super goed nieuws.. Ips peerdjes thuis, genieten he ?! Bicci....gaaaaf filmpje ! Equitana..is super ! Nono..heeft ons weer gevonden. smick..nee nog geen remblokjes..heb de mountainbike van manlief ingepikt ..en cross daar nu op rond..moet toch verder met de training nu het nog koel genoeg is..haha..
ohw...btw.. husky's zijn echt wel jachthonden...een ree besloot om vooooor ons uit te gaan rennen ipv een veilige weg tussen de bomen door te nemen..en was niet van plan van het pad af te wijken...haha..mijn eagle dus ook niet...en we liepen zelfs in op die ree...met een belachelijke snelheid achter mijn husky aan.. maar wat een kick..een power dat die hond heeft.. na een paar meter maar afremmen..., Eagle moet ik dus tegen zichzelf beschermen anders loopt hij zich over de kop...en dat moet absoluut niet. maar..toegeven..ik heb weer genoten..
cyclo86
Geplaatst: 17-10-12 20:46
nieuw topic, super leuke openingspost en alweer leuke verhalen te lezen.