Ik neem ook mn foto camera mee dus ik kan ook leuke kiekjes maken hihi
Just_Natural
Geplaatst: 13-04-12 11:53
Heb ons net (eindelijk) aangemeld bij Rick, er is dus een lijstje met vragen, voor de koetsen zijn er poortjes en voor de ruiters is er ook een of andere hindernis ?? Bovendien krijgen we lekkere vlaai !!!! Heb er zin in...........
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 13:44
Poortjes is Vaardigheidsparcourtje. Dus pilonnen met tennisballen, en zo min mogelijk balletjes eraf gooien
funnyhorses
Geplaatst: 13-04-12 15:02
En wat moeten de ruiters dan doen als vaardigheid? (verklap maar niet te veel anders durf ik straks niet meer )
Geen flauw idee, ik wil het ook niet weten.......... Hoop niet dat er veel foto's gemaakt worden in ieder geval !!!
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 18:43
JN: Berg je maar *legt batterijen aan het infuus* . Maar zonder dollen: als je niet wilt dat er foto's van jou getoond worden (hetzij hier op Bokt, hetzij op de site van de menvereniging), dan meldt je het uiteraard maar.
Moet nog wel zorgen dat ik bij iemand opstap richting vaardigheid.... mag er met de auto niet komen .
funnyhorses
Geplaatst: 13-04-12 19:04
Ik maak me geen zorgen over ik blijf toch niet plakken!
Maartje1990
Geplaatst: 13-04-12 20:50
is dit jaarlijks? Heb namelijk over een jaar een pony waar ik áchter kan gaan zitten Dus als dit iets jaarlijks is zou ik volgend jaar zeker mee willen doen En het is 'redelijke' in de buurt
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 20:55
Ik ga er van uit dat als dit een succes is, het een jaarlijks evenement zal gaan worden. Of dat dan altijd rond half april zal zijn, kan ik je niet zeggen. Begin mei is de ledenvergadering van de menvereniging, dus dit zal vast wel ter sprake komen .
Goed idee, een jaarlijks evenement ervan maken ! Ik ben sowieso altijd wel opzoek naar wat leuke ritten in de buurt dus als iemand er nog weet..............
funnyhorses
Geplaatst: 14-04-12 12:26
Zijn er eigenlijk ruiterroutes van zuidlimburg ergens op te vragen? Ik was eens rijden in De Hoge Kempen (België) en daar hadden ze het echt super gemaakt,gewoon de nummers volgen van de route die je wou rijden .(routes staan keurig op de kaart uitgestippeld!)
Ik wou dat ze dat hier ook deden,dan kon men echt een stukje "onbezorgder" rijden.Ik zie wel overal paaltjes staan met die hoefijzertjes erop of een paardenkopje maar waar staan ze dan ????Juist ergens in een berm tussen het onkruid of tussen de struiken waar geen hond ze kan zien hahaha En geen routes te krijgen pfff vind het reinste geldverspilling zo.
Of zit ik nu helemaal fout en is er wél iets te krijgen om routes te rijden?
Als het weer een beetje mee zit, zou ik het leuk vinden om te komen kijken en foto's te maken
Eventueel bij iemand als hulp mee op de koets? ( Ook al heb ik niet heel veel ervaring met mennen, lijkt me dat dat op aanwijzing goed moet komen )
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 17:20
Tip voor iedereen: als je hebt, neem een plastic hoesje of fietskaartentasje mee (A4 - formaat) voor papieren en een potloodje! Er worden pennen + hoesjes verstrekt, maar op = op. (en stel dat het regent: een potlood schrijft altijd, een pen houdt er dan mee op .
funnyhorses
Geplaatst: 14-04-12 21:03
Dat is een goede tip Gem! Hoe lang rij je eigenlijk over de rit?Zo'n uurtje of 2,5? Zijn er meer mensen die met een pony rijden trouwens?Bokker Silence kan helaas niet mee las ik net en met zn 2tjes is toch net iets gezelliger dan alleen.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 21:24
Volgens mij zijn er best veel die met een pony of paard meerijden. Je vindt vanzelf wel een groepje waar je je bij aan kan sluiten. Mijn jeugdamazone rijdt mee met mijn merrie; mijn vriendin met haar eigen paard, en zo zijn er ook iig nog een paar stalgenootjes die onder de man meerijden. Ik denk dat je al gauw aansluiting vindt bij hen; het zijn stuk voor stuk leuke meiden.
Ik denk dat je idd maximaal 2,5 uur aan het rijden bent.
funnyhorses
Geplaatst: 14-04-12 21:36
Ohhhh dan komt het vast wel goed.Niet dat het een wereldramp is om in mn upje te rijden hoor hahaaha maar het kletst wat gezelliger als er iemand naast je rijd.
funnyhorses
Geplaatst: 15-04-12 13:30
Potverdepotver mn paardje ligt in de kreukeltjes ze heeft zich zodanig geschuurd aan dr hoofd dat ik geeneens een halster laat staan een hoofdstel erom krijg. Dr wangen zijn helemaal dik en gezwollen en pusserig!
Mèhhnnnn ik baal!
Just_Natural
Geplaatst: 15-04-12 14:31
Ach wat jammer, de rit was erg leuk maar wel koud Beterschap met je paardje !!!
funnyhorses
Geplaatst: 15-04-12 14:35
Dankjwel! Ik zal zo een foto plaatsen van het euvel,ziet er echt niet uit joh.
Silence