Haha nou ik ga wel even kijken of ik wat kan regelen wbt geld met moeders Aangezien ik vrijdags jarig ben, leuk kado'tje, 50/50 ofzo
Iig heb ik toestemming gekregen voor volgend jaar, dus dan ben ik sowieso vd partij.. nu nog even kijken of ik niet nu al kan. Dan wel de 2e week, 1ste week ben ik nog in Amerika.
Nou, m'n ma inmiddels vind het goed dat ik ga, en ik neem ook gezellig m'n vaste groom mee! Hopelijk verkoop ik m'n zadel snel, dan kan ik 't daarvan betalen, anders even extra werken. Maar dan word t week 2, moet nog even snel uitzoeken hoe of wat.
files vielen mij vorig jaar erg mee.. maar goed ben ook om kwart voor 7/7 uur gaan rijden en was daar om 8 uur.. zo was ik net de file rondom utrecht voor.. en daarna heb ik geen file problemen. Wel leuk dat je meegaat en dat we eens zien over wie we het nou eigenlijk hebben.. haha
Dacht iets van 9 uur maar weet het niet meer zeker.. je kan als je overlegt ook zondagavond aankomen.. Wij waren vorig jaar dus ook heeeeel erg op tijd, maar dat vind ik fijner dan dat je moet gaan haasten!
Maar dat gaat me denk ik niet lukken ivm vervoer. Mijn vader zal mijn kar brengen, maar die zondag is mijn moeder jarig. Dus denk dat het gewoon maandagochtend heel vroeg wordt
ja dat is dan het beste..kan veale ook even bijkomen voordat eerste les begint. ik vond het ook fijn er vroeg te zijn.. ik heb er wel weer heel veel zin in nu eef weer goed loopt!
Ik rijd ook altijd om 6 uur van stal weg met menkamp. Dan ben ik daar rond half 8, maar kan ik mooi een goede slaapplek fiksen en ben ik voor de filetijd langs amsterdam
MelanieB
Geplaatst: 27-01-12 12:35
Ik hoef er een klein halfuurtje over te rijden, niet zo lang gelukkig dus.
Dit weekend nog wil ik inschrijving verzenden, vriendin moet nog even nakijken of ze meekan groomen, want dat is wel gezellig, zal namelijk wel weer (een van de) jongste zijn met m'n net 18. Dus dan is wel gezellig als een vriendin mee kan. Heb d'r al aangedrongen dat ze echt vandaag moet kijken, zodat ik kan inschrijven, gelukkig zit menweek nooit snel vol..
Heb formulier iig al klaar liggen en ingevuld Neem dan beide pony's lekker mee, kan ik nog beetje afwisselen.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 27-01-12 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
het is behoorlijk intensief. Maar dat is wel wat je er zelf van maakt. Ik had vorig jaar in mn achterhoofd dat als het te veel zou worden dat ik een les over zou slaan. Was gelukkig niet nodig maar ben je wel vrij in om te beslissen. Als je paard gewoon lekker getraind is red je t wel. Ik probeerde ook als de instructeur niet met jou bezig is in stap te trainen.. zo kun je nog een beetje zelf bepalen hoe hard je traint. Als je de andere maar niet in de weg rijd is dat geen probleem.