[AR] Warme kleding op de menwagen ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Re: Warme kleding op de menwagen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 02:41

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:24

Zien er mooi uit PaysBas :j

Citaat:
Was vandaag toch bij een sportwinkel en heb daar dus setje hardloop-thermo-handschoenen (voor onder mijn gewone handschoenen) en nieuw thermo-mutsje voor onder cap gekocht (was aanbiedig 14.95 van Asics). Ga 't morgen even testen

Werkt dus uitstekend! Zowel die ene dag als met onze 'snertrit' geen last gehad van koude handen. En het mutsje onder je cap werkt ook erg goed. Kreeg het zelfs warm :))
Had bij de snertrit de tip van boxershort ook toegepast (over de thermolegging en onder je broek natuurlijk :7 ) ook prima tip :j

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 09:28

Ik had het gister met al mijn dikke dubbele lagen aan, lekker warm op de wagen ... maar die voeten !!
Na een uurtje rijden, steenkoud (ondanks goede sokken, warmtezalf, thermoboots, en warm de wagen op).
Dusss ... gister toch maar van die elektrische schoenzolen gekocht .. ben benieuwd (nog niet uitgeprobeerd).

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:39

wij rijden in werkkleding voor de winter, dat zijn ook oa overalls, jassen en broeken die wind en waterdicht zijn.
die koop je bij bedrijven die werkkleding verkopen voor bedrijven.
ik heb ook een skibroek voldoet ook prima, en verwarmde handschoenen en sokken voor echte kou, maar mijn batterij is gauw leeg, en met mijn handschoenen is het lastig mennen, omdat er allerlei draadjes door heen lopen.
en ik rij met wind en waterdichte loopschoenen die zijn heerlijk warm, muts onder mijn cap sjaal om, ik heb het niet koud!
wij hebben ook van die kussentjes die je kan "breken" en daarna heel veel warmte afgeven. je moet ze na gebruik wel weer in warm water leggen om de kristallen weer terug te krijgen.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:40

@isapaardje, wat zijn dat voor elektrische zolen?

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 19:57

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:36

Isapaardje schreef:
Ik heb deze: http://www.verwarmde-handschoen.nl/scho ... rming.html
Alpenheat Comfort Standaard; direct oplaadbaar.
4 tot 16 uur warmte (afhankelijk van hoe je de schakelaar zet).
In de plaatselijke sport/jachtwinkel gekocht.

hoe werkt dat dan, ook met een batterij of zo?

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 20:12

Ja. Je hebt ze met penlite batterijen waar je eventuele oplaadbare in kunt doen.
Die ik heb hebben accuutjes, die je direct kunt opladen via het stopcontact (snoer aan de zool).
Uiteraard hoef je niet met verlengkabel te gaan rijden (haha; grapje).
Er zit een clip aan de batterijhouder die je op je laars/skischoen klikt, of je koopt een wat langere kabel die je vanuit je laars via je benen naar je broekzakken gaat of je broeksriem waar je die dingen aan vast klikt.
Ze wegen weinig.