JoyCiej007 schreef:Yvanka_ schreef:Voor mijn mini van 80 cm ben ik opzoek naar een lichtgewicht wagentje met 4 wielen. Maar dan echt lichtgewicht. Ook bijna nergens te vinden om gigantisch duur. Dus ik denk dat er zeker wel vraag naar is.
Mijn vraag is dan inderdaad dus; waarom zou je dat uberhaupt wíllen? 80 cm. is wel érg mini, soms moet je dan dus gewoon kunnen accepteren dat je daar niet alles maar mee kan. Net als dat je er zelf bijv. niet op kan rijden. Neem een lichte sulky, en klaar is kees.
Voor de passagiers hoef je het niet te doen, dat kán qua gewicht gewoon niet met zo'n kleintje.
Oh dat kan ik best hoor, accepteren dat ik er niet op kan rijden. Heb hier nog nooit een seconde aan gedacht.

Ik heb hem nu voor een sulky lopen en trekt dit met gemak. Ik zit er altijd alleen op, en met mijn 52 kilo kan die dat mákkelijk trekken. Alleen zit het voor de menner niet echt optimaal omdat het hobbelt en daarom zou een lichtgewicht wagentje met 4 wielen een uitkomst zijn voor een mini van 80 cm. En dan denk ik aan een opbouw look-a-like sulky met 4 wielen, alleen met lichter materiaal.
Nogmaals de sulky hangt prima achter mijn mini, alleen zou het voor de menner wat comfortabeler zijn.
Is niet zo gek toch?