Tuig is denk ik dan maar van de baan (helaas) hoop dat ik het over jaar nog een keer ergens tegen kom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iney schreef:Hahaha Joyce dat heb je goed de gele stiksels vind ik niet mooi.
Tuig is denk ik dan maar van de baan (helaas) hoop dat ik het over jaar nog een keer ergens tegen komvoor erbij (A) Twijfel over een sulky of 4 wieler is er nog wel steeds
keona schreef:joyciej007 ik heb het clever nu 2de hands over genomen en ik kan er niks over opmerken,maar ik wist dat clever niet meer te krijgen was en het jolly zou zijn geworden(maar hoor nu dat jolly niks is van jou).
hoe kan dit dan want hun zouden clever toch overnemen,dan zou de kwaliteit toch eigenlijk niet achter uit mogen gaan(normaal ga je verbeteren).maar ideal en clever kan ik aan raden,over jjolly wist ik verder niks en ook geen ervaring mee.
jecco_ellen schreef:Hca maakt ook hele leuke 2 zitters
hier de mijne.
Ik ben ook beginner en begin en eindig ook met deze, zit super.
Het tuig wat je laat zien had ik volgens mij ook, die had ik bij het karretje gekregen.
Maar die scheurde al bij het hoofdstel, had ook al een nieuwe besteld van ideal (een kunststof)
dit is mijn nieuwe outfit.
Happinez schreef:Dan zou ik gewoon nog heel even doorsparen eerlijk gezegd
Iney schreef:Dat zou mischien wel kunnen omdat ik in nov het tuig ga aanschaffen en dan ook daar veel me wil oefenen en pas als die er klaar voor is er een wagen achter en mischien duurt dat wel even. Best slim idee eigenlijk dat ik er zelf niet op ben gekomenIk ga iig het tuig kopen wat Joyce me aangeraden heeft, daar ben ik uit.
__Suzanne__ schreef:Niet overdreven veel duurder, ik heb er ook een. Rond 750-800 euro of zo, voor exacte prijs kan je Andries even bellen
Ik heb een tweedehands 1 zitter laten aanpassen, daarom weet ik de nieuwprijs niet exact
keona schreef:ik zelf heb voor mijn shet een gewone normale sulky cavelleti gehad,en ik moet zeggen heb hier heel veel plezier aan geha ook ben ik hier gewoon mee in bos en onverhard geweest,ik kan er dus echt niks slechts over zeggen.over de hca heb ik veel goede dingen gehoord,maar zelf vind ik ze dus niet mooi en toch zijn ze ook weer 300,- duurder dan een cavelleti sport en zelfs 450,- duurder dan de normale cavelleti.als ik dan zo veel geld moest uit geven aan een sulky dan zou ik ook een mooie willen bv die vansnoys die zijn dan 1250,- maar dan heb ik liever wee zo een.maar dat is natuurlijk weer smaken verschil.ik zou gewoon met de cavelleti beginnen niks mis mee ook niet als je ruig terrein rijd.