[AR] Hippiade mennen 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Hippiade mennen 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 22:44

haha...zal toch alweer West zijn geweest?!

Ik baal als een stekker...had iig mooie foto's
en beiden proeven gefilmd...is iets misgegaan
met op de pc zetten, alles wég!

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:21

Twee jaar geleden was het toch Noord voor de verandering? Er waren wel een aantal 'Noorderlingen' kampioen volgens mij, maar ja, uitslagen zijn nog nergens te vinden volgens mij, alleen die van de dressuur staan op equiscore

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:25

Inderdaad heeft West de Hatro-Cup gewonnen, echter verleden jaar had Zuid hem volgens mij...

Hier iemand die super tevreden is met het resultaat van vandaag! Kampioen enkelspan klasse Z geworden met mijn toppertje <3

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:38

Nou volgens mij heeft Zuid 'm nog niet gewonnen.
Zuid had ook goed gescoord in een aantal rubrieken!
ZZ pony enkelspan en M pony enkelspan sowieso 1e plaats.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 00:16

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 05:37

Ollie1
Waar zijn de Foto's!!! van de deken/sjerp en linten?

Olga en Brutus; Nederlands Kampioen Z dressuur mennen pony enkelspan *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 07:37

Brutus is ook érg mooi!

@Olga: ben stiekem wel benieuwd welke punten je hebt gekregen voor de uitgestrekte stap...

Zo ik ga een buitenrit maken.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 07:39

liekemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 08:17

Ik was gister met m'n vader mee om te supporten/groomen/fotograveren. Onze kanjer Jorn was iets wat gespannen, helemaal toen er voor z'n neus een baan werd afgebroken doordat er iemand overheen reed :=. Eerste proef dus niet geweldig ik geloof iets van 58,5%, 2de proef gelukkig weer meer ontspannen, dik 63%. Helaas overal 0,5% tekort voor het kampioenschap, maar zijn al heel blij met de reservetitel dressuur enkelspan paarden klasse Z! Ben ik trouwens de enige die de prijsuitreiking apart geregeld vond? Mocht eigenlijk geen ereronde? En prijsuitreiking halverwege onderbroken, omdat uitslagen nog niet definitief was?

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 08:39

Ik vond het sowieso een beetje raar die prijsuitreiking, zo ver weg van alles en iedereen en de omroepster had af en toe ook wat vreemde uitspraken :=
Wij waren gisteren om half 7 op pad gegaan en hebben een erg leuke dag gehad! De pony die we meehadden heeft nog érg weinig wedstrijdervaring maar heeft enorm veel talent, hij vond het supermooi allemaal en heeft zich keurig gedragen. Uiteindelijk geloof ik 8e geworden in de klasse L pony's enkelspan, zelfs het hoogste gescoord van alle noorderlingen in de klasse. Heel erg tevreden weer huiswaarts gekeerd!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:07

De prijsuitreiking vond ik minder dan andere jaren, eerst te voet en daarna mocht je je pony halen.... Ik stond alleen op het schavot en ik kreeg ook nog een veel te grote paardendeken mee voor een pony van 1.30 en dat terwijl iedereen een mooie uitrijdeken kreeg.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:17

Anke schreef:
Ollie1 schreef:
Ik heb het even opgezocht de uitslag van de Hatro Cup 2010
http://www.knhs.nl/objects/00020868.xls

en het gaat om de minst of om de meest totaal aantal punten? :D

ehhhhh zoals ik lees om het minst aantal punten :o maar ik dacht toch echt dat een ander district als West hem gewonnen had... maar ik kan het niet meer terugvinden en geef het op :))

Mijn stap is het minste onderdeel 1e proef had ik een 6 en een 7 en mijn 2de proef 2x een 4 , gelukkig had ik daar een hoop 8-en tegenoverstaan :P

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:51

Weet iemand of er foto's zijn gemaakt tijdens de prijsuitrijking? Of heeft iemand zelf een foto gemaakt van nr. 1 in de M enkelspan pony's (schimmeltje)?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:52

zuid heeft nog nooit de districtcup gewonnen

prijsuitreiking was ook erg apart ja..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:26

ja te voet in de klasse M paarden, ze kon er ook niet heen ivm nog een paard starten in de Z.
Beetje jammer allemaal...

was dat die haflinger die je proef verstoorde, hoorde dat die over de bordjes was gekomen, die reede na onze menster.

Gefeliciteerd allemaal trouwens :)

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:17

hallo allemaal,
alle winnaars gefeliciteerd. ik vond de prijsuitreiking ook een beetje raar gaan.
helaas viel ik letterlijk en figuurlijk in de prijzen!
we waren 5e in de dressuur, best wel goede punten, maar helaas nog een paar beter.
en de vaardigheid foutloos, dus barrage, helaas waren we zo snel dat we om gingen.
nu zit ik zielig |( |( te zijn met een gebroken enkel en bovenarm.
we zijn wel als 4e geeindigd :D
ben wel een poosje uit de running, dus dat is knap balen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:28

kiss schreef:
hallo allemaal,
alle winnaars gefeliciteerd. ik vond de prijsuitreiking ook een beetje raar gaan.
we waren 5e in de dressuur, best wel goede punten, maar helaas nog een paar beter.
en de vaardigheid foutloos, dus barrage, helaas waren we zo snel dat we om gingen.

:(:) :(:) , heb je wel tijd om actief te bokken :P
Nee hoor geintje, echt waardeloos dat je om bent gegaan en nog vervelender dat je er een poosje mee zoet zal zijn....vanaf hier virtuele beterschapswensen!

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:46

Esther_ schreef:
Weet iemand of er foto's zijn gemaakt tijdens de prijsuitrijking? Of heeft iemand zelf een foto gemaakt van nr. 1 in de M enkelspan pony's (schimmeltje)?

Ik heb foto's gemaakt van de prijswinnaars dressuur klasse M ponies (te voet om ongeveer twee uur). Als je die bedoelt stuur dan maar een pb met je mailadres, dan stuur ik ze door zodra ik ze op de computer heb staan.

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:48

kiss schreef:
hallo allemaal,

Beterschap en gefeliciteerd met je vierde plaats!

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:53

Ollie1 schreef:
De prijsuitreiking vond ik minder dan andere jaren, eerst te voet en daarna mocht je je pony halen.... Ik stond alleen op het schavot en ik kreeg ook nog een veel te grote paardendeken mee voor een pony van 1.30 en dat terwijl iedereen een mooie uitrijdeken kreeg.

Het was inderdaad anders dan andere jaren. Voorheen kregen alle prijswinnaars nog een rozet mee bijvoorbeeld, maar nu alleen de nummers 1 t/m 3. Nummer vier en vijf kregen alleen een envelop (ook erg leuk natuurlijk, maar wel wat 'kaal').
Ook stond er vorige jaren 's avonds direct een verslag(je) op de site van de knhs, en nu staan de uitslagen er nog niet eens op.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:12

Kiss beterschap!
Ik hoorde van een clubgenoot dat de prijsuitreiking ook een rommeltje was.
Staan de uitslagen al ergens online?

onette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:17

Hoi Esther, wij reden met het schimmeltje in de prijstuitreiking in de vaardigheid klasse M, deze pony was alleen in de klasse M vaardigheid 3e en in de ZZ 2e, Mijn zus Henriette was met haar Fjord Natalja kampioen geworden in de M vaardigheid maar omdat we alledrie met de zelfde kar rijden hadden we geen tijd meer om om te spannen voor de uitreiking en parade dus vandaa dat Prins Oxdullah er voor stond tijdens de uitreiking!! Foto's zullen binnenkort wel op de site geplaats worden denk ik!!! Daar zal die van Henriette met Natalja dan ook wel o staan!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:30

@onette, gefeliciteerd allemaal, zag er gezellig uit op het ereschavot!!

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:31

onette schreef:
Hoi Esther, wij reden met het schimmeltje in de prijstuitreiking in de vaardigheid klasse M, deze pony was alleen in de klasse M vaardigheid 3e en in de ZZ 2e, Mijn zus Henriette was met haar Fjord Natalja kampioen geworden in de M vaardigheid maar omdat we alledrie met de zelfde kar rijden hadden we geen tijd meer om om te spannen voor de uitreiking en parade dus vandaa dat Prins Oxdullah er voor stond tijdens de uitreiking!! Foto's zullen binnenkort wel op de site geplaats worden denk ik!!! Daar zal die van Henriette met Natalja dan ook wel o staan!!

Ik ben op zoek naar de foto's M dressuur pony's, maar toch gefeliciteerd met jouw prijs :D

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:35

weet iemand of ik de uitslagen ergens online kan zien?