gem schreef:Prijs is netjes (ook al heb ik daar momenteel privéles voor, hoewel niet in een binnenbak).

en de reiskosten

Als je met drieën een bak huurt om gewoon zelf te trainen,
ben je maar 10,- p.p. kwijt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:GEM: Vanmorgen heb ik telefonisch contact gehad (ivm een te koop staand mentuig) met iemand uit Echt. Zij wist me te vertellen dat er een recreatieve menvereniging is met ca 30 aanspanningen. Weet iemand welke zij bedoelt? Heb verder nog geen info, zal binnenkort eens doorvragen wanneer ik het tuig ga bekijken.
Angelke87 schreef:Wij hebben een eigen club in limburg.
Elke menner rijdt bij ons wel met een belgisch trekpaard daarom het wij ook het DKT team.
Elke winter huren wij in het weekend een piste af in een manege om te kunnen trainen samen.
Ik geloof dan manege kattevenia een menclub heeft en breugelhoeve ook wel denk ik.
Mes kan je dat eens nagaan.
kanniet schreef:Maar volgens mij hebben we een lokatie in echt nog niet gehad. Even opgezocht: Hub Houben in Berkelaar (Echt) bedoelde ik, ook al genoemd door Gem.
Anke schreef:Wie heeft er interesse om lid te worden van het terrein in Landgraaf?
Daar kun je dus onbeperkt gebruik van maken zolang het weer het toelaat.
De kosten bedragen 125/jaar.
Citaat:Als iemand interesse heeft om op een maandagavond de bak in Susteren te huren,
wil ik dat wel delen, bakhuur is 30/uur dus als we met 2en zijn 15/uur
en met 3en 10/uur.