[AR] [AR]Van wie hebben jullie les?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:38

Dyonne schreef:
Ja, volgens mij staat ze paardje bij Lisse. We zien hem nu weleens een enkele keer nog op wedstrijden. Menweekend zal ik niet weten, kan best.

Clemens Ammerlaan heet 'ie!

Hij woont in Voorhout volgens mij en zijn paard staat in Lisse op het ruitercentrum van de St. Hubertus.
Hij heeft nu een Gelder volgens mij, hij heeft hier voor met een grote schimmel gereden, Aribian Boy?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:39

Uhuh, dit is een topic van een dik jaar oud Haha!

En mriekie, idd Itz Grijpstra Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:39

Bij me mama Lachen
Vorige zomer een keer met de pony's voor de WK/EK meegelest bij Ad Aarts. En een paar keer een clinic van hem. Ik vind dat hij het super doet, maar woont helaas te ver weg...
Als ik samen met mij ma niet meer uit een probleem kom gaan we nog welleens naar Rob D'Achard. Die zit nu in de tuigpaarden, maar kan me met dressuur ook goed op weg helpen als we in een dipje zitten. Geweldig wat die man in een uurtje voor elkaar kan krijgen, met alleen in het midden te staan en te vertellen wat ik moet doen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:43

liberty schreef:
Uhuh, dit is een topic van een dik jaar oud Haha!

En mriekie, idd Itz Grijpstra Haha!

Owww Bloos!

nu je het zegt...

had ik dus nog helemaal niet in de gaten ...
Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:44

Dit is al een oud topic. Maar... wat mij betreft mag ie wel open blijven. Ondanks dat de reactie die het topic ophaalde niets toevoegde, de reacties daarna wel.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:44

Hahahah, ikke wel, dacht al, had toch in de afgelopen weken zo'n topic niet gestart Haha!

Maar we houden hem idd lekker open Lachen Ben wel benieuwd van wie de nieuwe mennende bokkers les hebben Haha!

Zelf ga ik binnenkort de ORUN doen, een nieuwe instruceur in spe ben ik dus Haha!
Laatst bijgewerkt door liberty op 07-10-04 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:53

Ik les sinds augustus bij Henk Schoneveld, heerlijk rustige man die niet in paniek te krijgen is Bloos en daar zorg ik toch af en toe wel eens voor Haha!. Heeft een aantal friezen en wat kwpn'ers staan varieërend van heel braaf en bomproef tot behoorlijk fel en gelukkig ook die zijn bomproef Knipoog

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:09

haha ik zag wel dat ie oud was!! maar kwist gewoon dat het Itz Grijpstra moest zijn....en denk laat ik dat ff melden maar in een korte tijd zijn het wel weer veel reacties

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:12

ik heb les op manege Jan dolfing( van de bekende springruiter jan dolfing) en ik krijg af en toe les van hemzelf maar normaal van mijn instructeur Harry bosman. hij heeft in engeland een cursus gevolgd en is erg gedipolmatiseerd

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:17

ik heb ff n plaatje opgezocht van onze manege eigenaar, hier in actie met Jaroeska.

Afbeelding

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 19:17

mriekie schreef:
haha ik zag wel dat ie oud was!! maar kwist gewoon dat het Itz Grijpstra moest zijn....en denk laat ik dat ff melden maar in een korte tijd zijn het wel weer veel reacties

Itz is de beste van heel het menkamp in Ermelo *LOL*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:40

Ik heb inmiddel wel een karretje, wel een pony die voor de kar kan, maar nog steeds geen aanspaning(wegens een te klein karretje, of juist een te grote pony Tong uitsteken).

En hier helaas nog steeds geen les of uitzicht op les. Wel op een wagentje en dus een aanspanning.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:43

Ik had ook niet gezien dat het al een oud topic was Bloos
En wat een springruiter er tussen doet snap ik ook niet helemaal Haha!

Krijgen jullie echt puur dressuurles?

Van Janus heb ik zowel les gekregen om goed door het bos en over de weg te kunnen sturen maar ook hebben we een paar keer marathon hindernissen geoefend en kegeltjes gereden.
Eddy van Dijk geeft vooral dressuurles.

Volgende week mag ik laten zien of ik goed geoefend heb want dan organiseert Janus een oefenmarathon en hij verwacht dat zijn leerlingen daar wel aan meedoen dus moet ik er ook aan geloven samen met de oom van Nico.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:48

Het eerst half uur rijden we meestal in de wei, waarbij de nadruk ligt op mijn houding en rijden we dressuur, daarna de weg op/het bos in en daarbij wordt ik ook kritisch in de gaten gehouden wbt. houding Bloos, als ik me nl. teveel op de paarden ga concentreren wil ik nog wel eens vergeten hoe ik er zelf bij zit en het laatste half uur rijden we meestal wat kegeltjes of mag ik mezelf door een hindernis zien te freubelen Cool die standaard in de wei staan.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 20:04

De lessen die ik had waren puur dressuur Lachen Vaardigheid heb ik toen ook gehad in ermelo, nuttige dingen had ik daar aan. Marathon heb ik ook les in gehad, werd aangeraden om eerst nog lekker te blijven dressuren omdat Magpie heel heet er van wordt.

De dressuurlessen die ik gehad heb in Ermelo waren echt heel goed, veel van geleerd Denk nog terug aan die lessen als er tijdens de training iets niet lukt.

Percy schreef:
Ik had ook niet gezien dat het al een oud topic was Bloos
En wat een springruiter er tussen doet snap ik ook niet helemaal Haha!.

Dat was een foutje van diegene Tong uitsteken

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:12

Ik heb les van Truusje Smeding. Bevalt me erg goed OK dan! . Leer er veel en het is er ook nog een saltijd gezellig Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:31

jantina schreef:
Ik hoop volgend jaar weer les te kunnen volgen. Bij wie is maar de vraag, dat hangt er vanaf wie onze vereniging kan strikken Haha!
Ik heb les gehad van Ito Werkman en... ach hoe heet die man ook alweer.... van de Hengel geloof ik. Is ook al lang terug *LOL*
Afgelopen jaar gaf Klaas de Haan les bij ons op de vereniging, maar toen had ik geen paard om les mee te volgen Haha!

Best grappig *LOL* Die lessen ga ik dus in november beginnen. Tong uitsteken
Als het goed is krijg ik voornamelijk dressuurles en dat is juist hetgene wat ik graag wil.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:20

Ik heb les van Bob van Asselt bij Onder de Kastanje. Het is een uur rijden (als het meezit zonder files), maar we hebben het er graag voor over.

Lessen bij Onder de Kastanje is niet goedkoop, maar als lid van de mensocieteit daar wordt het heel betaalbaar. Je lest dan met een groep van maximaal 10 aanspanningen (in een heeeeeele ruime eb- en vloedbak) en dat gaat prima. Bob werkt met portofoons, dus ondanks de hele grote bak blijft het prima verstaanbaar.

Onder de Kastanje heeft een geweldige accomodatie en de lessen van de soos staan open voor mensen met eigen aanspanning, maar ook voor mensen die een paard en wagen daar huren of bijvoorbeeld alleen de wagen.

En er is nog ruimte (hint!).

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 22:05

het is jammer dat OdK zo ver weg is Boos!

Had er wel willen lessen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:26

Citaat:
het is jammer dat OdK zo ver weg is

Had er wel willen lessen

Haha! Vertel mij wat Tong uitsteken

Maarre, reden minder toch tegenwoordig?

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:08

Nouvel schreef:
Wij hebben op vereniging afwisselend les van Jan Maiburg en Wim Warmenhoven.

Ik heb ook les van deze twee personen.

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:47

Ik heb les gehad van Derk Oosterveld, helaas is hij onlangs overleden.
Heb echt ontzettend veel van hem geleerd en heeft mij en mijn paard altijd zeer veel vertrouwen gegeven.

Nu ben ik dus weer op zoek naar een andere instructeur.

Lydia2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:02

Ik heb les van Hans Zumbrink, ik heb ook mijn koetsierbewijs bij hem gedaan en dat is toen goed bevallen, dus nu heb ik ong 1x per maand een uur dressuurles van hem. Lachen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:11

Ik heb bij Hans Zumbrink het theoriegedeelte van mijn koetsiersbewijs gedaan. Ging prima. Pas nog een theorieles van hem gevolgd via de mensocieteit.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 11:31

jufloontje schreef:
Ik heb les gehad van Derk Oosterveld, helaas is hij onlangs overleden.
Heb echt ontzettend veel van hem geleerd en heeft mij en mijn paard altijd zeer veel vertrouwen gegeven.

Ik heb van hem les gehad in Ermelo, was echt super OK dan!