Vandaag echt goed op Bente rondgestapt door de paddock (kleine bak, van zeg maar 20x30 meter). Zowel linksom als rechtsom, ze was goed te sturen en liep na 2 rondjes echt heel fijn laag/rond met grote passen en ontspannen met mijn been tegen haar lijf (dat vond ze dus steeds heel eng
) alsof ze nooit anders had gedaan. Nu zijn we dus klaar voor de volgende stap: draven. Wilde dit supermoment niet verpesten door nu draf te gaan proberen
Ook nog lekker met haar rondgewandeld.
Daarna met Snuit rondje gedaan hij was erg lief. 't Is toch wel een ideale uitwaaipony
Citaat:
Daan heeft daar van half 11 tot 2 geslapen. Om 3 uur ben ik naar huis gegaan en om 4 uur sliep hij alweer. Denk iets te veel indrukken, want hij slaapt heel veel. Hopelijk wil hij vannacht dan ook slapen.'
Dat deed onze zoon ook altijd toen hij zo klein was. Ik had dan echt zoiets van ja jeetje zeg daarom breng ik hem niet naar de opvang
Helaas betekende het bij ons dat hij rond een uur of 19.00-20.00 uur klaar wakker was en dan pas tegen middernacht enigszins moe werd... Denk dat je gewoon bij moet tanken Tallechie, die gebroken nachten zijn killing.
Wat een gaaf peerd zie ik daar voorbij komen, mooie grote vos
Als jij en je moeder mennen leuk vinden moet het toch mogelijk zijn wat vaker in te spannen? Gezellig met z'n drieen (peerd, jij, moeder) op stap? Gewoon doen hoor!
Tine ik vind je ontzettend dapper, stond je man ook achterop of was je alleen aan het mennen? Ben er met Bente nog niet aan toe dat ik echt alleen inspan / ga mennen in de bak/op het veld. Voorlopig nog maar even met Peter achterop, voelt wel zo veilig. Als Bente begint te hupsen heb ik nog niet de routine dat ik dat allemaal direct weet op te lossen
@Biancocoo mijn stalhouder heeft een mega gaaf hengstje (zou dan gecastreerd moeten worden natuurlijk) van plm 1.30 staan, is eventueel te koop. Donkerbruin, plaatje om te zien.
Oja beentje was vrijwel dun