Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met een zigeunertuig
stoer hoor!
ik vind het vooral teveel poetswerk

tijd voor party!!
.

We hebben ook een rondje gemaakt op de parkeerplaats en daar even blijven kijken, er waren allemaal trailers, vrachtwagens (sommigen die aan kwamen) en zenuwachtige paarden. Romeo deed het ongelofelijk goed, hij deed alsof hij niet anders gewoon was
Heerlijke pony

) alsof ze nooit anders had gedaan. Nu zijn we dus klaar voor de volgende stap: draven. Wilde dit supermoment niet verpesten door nu draf te gaan proberen
Ook nog lekker met haar rondgewandeld.
Dat deed onze zoon ook altijd toen hij zo klein was. Ik had dan echt zoiets van ja jeetje zeg daarom breng ik hem niet naar de opvangCitaat:Daan heeft daar van half 11 tot 2 geslapen. Om 3 uur ben ik naar huis gegaan en om 4 uur sliep hij alweer. Denk iets te veel indrukken, want hij slaapt heel veel. Hopelijk wil hij vannacht dan ook slapen.'
Helaas betekende het bij ons dat hij rond een uur of 19.00-20.00 uur klaar wakker was en dan pas tegen middernacht enigszins moe werd... Denk dat je gewoon bij moet tanken Tallechie, die gebroken nachten zijn killing.