Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
utleta schreef:bij totilas word het met stroom stootjes getraind had ik gehoord
Saars schreef:stef schreef:Als links dus neergezet wordt, wordt rechts omhoog getrokken.
Ik heb dat er altijd echt over gevonden. Dat is dus mijn mening.
Mag niemand van jou het recht hebben om zo'n wijze van paarden trainen niet goed te vinden?
Je breekt ElineB maar af omdat zij het liever anders ziet, maar mag er geen diversiteit meer zijn?
Ik heb een eigen mening, jij hebt die, de anderen hebben die. En er mag op een normale manier voor worden uitgekomen...
Je weet namelijk best wat ze bedoelt met "natuurlijk".
utleta schreef:bij totilas word het met stroom stootjes getraind had ik gehoord
xbearx schreef:Mag ik even wat vragen, hoe kun je die kettinkjes dan 'verkeerd' gebruiken? Is dat als je echt een ketting met ringen gebruikt en er geen bandje oid omheen doet?
eenitraM schreef:ElineB schreef:@Stef
Nou, ik vind het niet erg vriendelijk om een paard een ketting om zijn been te doen zodat hij zijn benen hoger op tilt. Mensen hebben gewoon allerlei foefjes voor eigen genot en ik vind dit overbodig. Het kan wel zo zijn dat ze niet lijden, maar ik ben er geen voorstander van.
Wat denk je op concours dan? Ff het balkje tegen de benen aangooien zodat het paard bij de volgende sprong meer van de grond af komt. Of de snoepjes die met bit en al in een mond worden gestopt voor meer schuim? Stiekem wel goede foefjes!!
Slofje schreef:Die dingen vind ik zelf ook belachelijkLaat een paard lekker paard zijn zeg, ik ga toch ook geen kettingen om de voorbenen van mijn ijslander doen omdat hij niet zo veel knie actie heeft? Kom op zeg. Ga zelf lekker anderhalf uur rennen met kettingen om je enkels zonder schoenen of sokken aan, veel plezier
Chaos schreef:Atleten werken ook met gewichtjes, ook met hardlopen.
eenitraM schreef:Slofje schreef:Die dingen vind ik zelf ook belachelijkLaat een paard lekker paard zijn zeg, ik ga toch ook geen kettingen om de voorbenen van mijn ijslander doen omdat hij niet zo veel knie actie heeft? Kom op zeg. Ga zelf lekker anderhalf uur rennen met kettingen om je enkels zonder schoenen of sokken aan, veel plezier
Ja maar daar heb je het al.. Een ijslander...![]()
Citaat:Die dingen vind ik zelf ook belachelijk Laat een paard lekker paard zijn zeg, ik ga toch ook geen kettingen om de voorbenen van mijn ijslander doen omdat hij niet zo veel knie actie heeft? Kom op zeg. Ga zelf lekker anderhalf uur rennen met kettingen om je enkels zonder schoenen of sokken aan, veel plezier
Citaat:Die dingen vind ik zelf ook belachelijk Laat een paard lekker paard zijn zeg, ik ga toch ook geen kettingen om de voorbenen van mijn ijslander doen omdat hij niet zo veel knie actie heeft? Kom op zeg. Ga zelf lekker anderhalf uur rennen met kettingen om je enkels zonder schoenen of sokken aan, veel plezier
pernill schreef:Ik heb net het hele topic door gelezen, maar nu heb ik nog een vraag. Excuus als ik eroverheen gelezen heb. Maar worden die kettingen gebruikt omdat het er "mooier" uitziet (en dus voor de mens). Of worden ze gebruikt zodat het paard op een betere manier zijn spieren gaat gebruiken, wat dus uiteindelijk beter is voor het paard? Dit stukje is mij nog niet helemaal duidelijk en daar ben ik wel heel benieuwd naar
Cowgirl schreef:Citaat:Die dingen vind ik zelf ook belachelijk Laat een paard lekker paard zijn zeg, ik ga toch ook geen kettingen om de voorbenen van mijn ijslander doen omdat hij niet zo veel knie actie heeft? Kom op zeg. Ga zelf lekker anderhalf uur rennen met kettingen om je enkels zonder schoenen of sokken aan, veel plezier
3x raden wat er veel gebruikt word binnen de ijslandse sport....