Ik rij wel in Wormerveer . Alleen vaardigheid en best gaand menpony. Whitney haal ik morgen bij de hengst op, die heeft 2 weken niets gedaan. Dus die mee nemen zou niet eerlijk zijn. Die gaat volgende week vrijdag (de 17e) mee naar de middenbeemster .
Even een vraagje: Volgens hetgeen ik hier kan lezen kunnen jullie in Nederland elk onderdeel (dressuur, vaardigheid en marathon) apart rijden? Zijn dit dan echte wedstrijden of is dit in een oefenwedstrijd? Iemand een idee hoe dit zit voor België? Heb een jong paardje en zou met de tijd ook wel graag wat van die vaardigheidsoefeningen rijden om hem wat handiger te maken! Lijkt me wel leuk!
Ik doe mee omdat het mij ook wel leuk lijkt. Niet dat Roos zo heel best gaat . Heb ook tuig rubrieken van het stamboek gereden, stond met vlag en wimpel achter aan .
Omdat Ruinen mij vorig jaar goed is bevallen en er daar een aantal oude bekenden komen kijken. En ik had niet gezien dat Assen er was, dacht dat het alleen voor friezen was. Ik heb ruinen nog niet opgegeven, dus zal nog even overleggen
Ik wil morgen met A.B. overleggen, misschien dat ik Roden ook al L ga
Hier de foto's van Janouk de wedstrijd van 3 weken geleden ofzo. Mn laptop was kapot gegaan dus die moest eerst opgestuurd worden naar dell en gerepareerd! haha
Aaah, morgen staan er geen hekjes...... Weer een uitdaging erbij Ik ga toch afzeggen voor bestgaand. Het is mij echt te laat. Ik wil op tijd in Hilvarenbeek zijn zodat Det nog even in de paddock kan.
Ben net nog ff bij de huisartsenpost geweest omdat ik krom lag van de buikpijn met koorts er bij. Werd eerst aan nierstenen gedacht, maar uit eindelijk met een simpele blaas ontsteking de deur uit gestuurd (heb mega pijn net onder mn ribben aan de achterkant, verder nergens last van). Dus hoop dat ik morgen ochtend fit genoeg ben om naar Wormerveer te gaan. Hoef pas om half 12 hier weg, dus kan lekker even uitslapen en dan rustig bekijken hoe ik me voel. Heb er wel goed zin in, dus wil eigenlijk wel graag .
Ondanks dat ik gister aan het overgeven was van de pijn (en dat zegt wat, aangezien ik vorig jaar rustig door werkte als smid met een gebroken teen) ben ik vandaag wel op pad gegaan. Het ging aardig vanmorgen met wat paracetamol in m'n mik en had alleen Roosje mee, dus dat moest gaan lukken.
Was 2e bij het best gaand menpony. Viel me echt alles mee met mijn stijve dikke krabbelende prop . Roos is echt goud waard, loopt haar oefeningen super braaf en doet gruwelijk haar best. Maar ik weet gewoon dat het alles behalve een dressuur talent is . En in de vaardigheid foutloos. Dus de teller staat nu op Z+4 , super netjes in 2x Z starten dus. Op naar het ZZ .
Omdat ik eerder weg gegaan ben omdat ik nog weg moest heb ik de prijsuitrijking overgeslagen.
Ik had 186 in de eerste proef, erg rommelig gereden, maar goed. Tweede proef was iets constanter, maar kritische jury dus 175. Plaatsing weet ik niet, ik was eerder weg. Wat goed van roosje!
Ik was in Blijham nog niet eens laatste met mijn 156 punten, er was er nog 1 met 126
Romy_tessa
Geplaatst: 12-06-11 22:40
Iedereen weer lekker punten gereden, gefeliciteerd! Wij waren vandaag ook in Wormerveer met het vierspan in de dressuur weer 2 punten, de teller staat nu op L + 10, dus we kunnen de volgende keer M starten. Wordt hard trainen want we zijn nog niet M klaar. Met twee- en vierspan ook foutloos in de vaardigheid dus daar ook lekker punten gereden.
Mijn groom startte ook nog met een enkelspan hobbyklasse en die had in de dressuur in beide proeven ruim 200 punten. Volgens mij werd er in de hobbyklasse wel erg ruim gejureerd Ze was ook netjes foutloos in de vaardigheid.