[AR] Verzoek om foto's van menbitten in de mond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Verzoek om foto's van menbitten in de mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 09:21

Ik gebruik gewoon waar ze fijn op lopen.
1 pony loopt op een simpele liverpool en een enkel gebroken trens, 1 op een simpele liverpool en een ongebroken trens(eerder op een nep-myler liverpool en dubbel gebroken, maar dit was te onrustig voor haar), 1 op een simpele liverpool en een dubbel gebroken trens, 1 op een myler liverpool en dubbel gebroken trens en eentje op 2x een dubbel gebroken trens.

Shettepret

Re: Verzoek om foto's van menbitten in de mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:36

Okay, het is dus per pony verschillend.. welke maat Myler Liverpool gebruik je? En op wat voor type pony? Rustig, druk of nerveus? Of reageren ze zelfs hier per pony in?
Mijn pony is zacht in de mond en ik zacht in mijn hand. Als de hulpen er eenmaal inzitten dan reageert hij op de fijnste hulpen al! Toch is hij als hij zin heeft wat lastig terug te krijgen dus dan is het noodzaak de hulp wat duidelijker in te zetten. Verkeersmak, enorm leergierig en super intelligent. Hij is heel erg rustig maar heeft ook zin om te gaan en dan is hij lastiger bij je te houden, al blijft hij netjes bij je als je even duidelijk hebt aangegeven wat de bedoeling precies is (niet middels straffen!). Ik doe nu alles overigens nog met kaptoom aanleren en wil dan overstappen naar een hoofdstel met bit.
Weet niet of iemand aan de hand van deze beschrijving een advies kan geven?