Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb er echt zo een zin in! Lekker naar buiten. vorige winter kon ik echt helemaal niets doen, meer voor gevaar voor eigen leven door al het geglij, maar met dit is word het echt super tof 
Millanka schreef:melizz13 schreef:Ja daar zat ik dus ook net aan te denken die van mij heeft dus wel ijzers en dan is het geen succes nee.
En ik heb nog nooit met hem gement en ik ken hem goed genoeg dat ik nu al weet wat hij gaat uitspoken bij zoiets leuks. Dus zal ik het eigenlijk wel proberen voordat er weer iets gebeurt.
je zou eventueel een 2ehands tuigje kunnen kopen en nu alvast gaan oefenen met het tuig en een band
Mijn ouders zullen het vrees ik niet betalen misschien als mijn vader meer tijd heeft en zelf wil gaan mennen maar dat is waarschijnlijk pas als hij met pensioen is dus dat duurt nog lang. 

en op de echt hevige dagen had ik geen zin om daar heen te fietsen 
dus dan gingen we met twee slees er achter aan 

Zorian vondt het zelf ook erg leuk om te doen/trekken. Dus als er dit jaar weer sneeuw ligt ga ik zeker sleeen.. Maar kijken of ik dat ook met mijn andere pony zou kunnen doen, die vond het vorig jaar toch te eng..Maar dat geeft niet, hij is ook nog jong.