Mooie springfoto die heeft er zin in.
Ik lees morgen even bij moet namelijk weer aan de slag voor mijn scriptie.
Vandaag langs stage gegaan en die gaven me zoveel informatie mee dat ik nu het idee heb dat ik die wel afkrijg

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VanHuisUit schreef:Super Lacuna, sterkte voor Yuri en ook voor Tallechie. En Tine doet nu eens gewoon echt twee weken niets![]()
Jeetje zeg ik hoor ook tot de harde kern... dan moet ik toch echt ook minstens dagelijks een post plaatsenBen denk ik wel de oudste met mijn 46 jaar maar goed kan er niets aan doen vind het gewoon erg gezellig en ook nog leerzaam
![]()
Naaltje zit met het schoolwerk...ik met mijn gewone werk. Moet eigenlijk nog allerlei zaken doen maar zit maar een beetje rond te surfen, naar leuke tweespanmaatjes te kijken, naar tuigen te speuren. Manlief zit weer eens in het buitenland dus ik word ook totaal niet gecorrigeerd.
Moet de hele week erg veel werken maar heb morgen paardenochtend ingelast. Extra menles ingelast, ging afgelopen zo drama dat ik zoiets had van 'ik wil zo snel mogelijk weer'. En volgende week heb ik geen menles, dus moet kunnen he. Ga volgende week waarschijnljk wel mee groomen voor de stalhouderij. Een keer met een trouwerij en een keer met een rondrit door Den Haag. Verheug me er echt enorm op.
Ik moet eens even helder krijgen waar dat terrein zit van de Zoetermeerse Aanspanning, want ik kan het niet vinden... heb ze een mailtje gestuurd. Is natuurlijk erg leuk om te gaan oefenen (Simba met snorkel in het water)