[AR] Wagen uit Polen, wat is er nu mis mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:19

Mijn kar is onderweg!!! :D
Ik werd gisteren gebeld door meneer Bakker dat de kar vandaag geleverd kon worden, ik hoef niet contant te betalen maar mag het gewoon per bank overmaken.
Zijn eigen chauffeur is er niet dus hij heeft een andere chauffeur ingehuurd, vandaar.

Ik ben zooo benieuwd, zal wel gaaf staan, een zwart met paarse kar en ook het tuig is zwart/paars, ik zal vanmiddag vast een foto plaatsen van de kar en van de week als Miro ingespannen staat.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:23

Hij is er!!!! En wauw, hij is prachtig, loopt heerlijk licht en qua gewicht is hij ook lekker licht.
Het paars is iets lichter dan ik dacht maar toch erg mooi.
De enkelspanboom is iets beschadigd met transport maar gelukkig aan de onderkant...likje hamerite erop en dan is dat ook weg.
Er zit ook een langboom bij incl. beschermhoes.
De leren zittingen zijn mooi bewerkt met een ruitmotief...EN de wagen is perfect voor mijn lengte, ik kon de zitting zelfs nog wat naar achteren schuiven :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:07

sonnie81 schreef:
Ik heb inderdaad mijn wagen. Ik ben er super blij mee. Het is het nieuwste model van de Lemerij. Hij is heel stabiel.
Hierbij een paar foto's
Afbeelding

is wel een mooie wagen, snap alleen die grote "bumpers" bij de voorwielen niet, ik zou ze zelf namelijk nooit zo groot maken, het lijk mij nu dat je eerder aan een paal blijft hangen dan dat hij afketst op die bumpers.. (waar ze officieel voor bedacht zijn)
en anders buigen ze zo om en zitten ze in je wiel.. of je bent niet van plan om er marathon mee te rijden natuurlijk, dan is het geen probleem en alleen maar versiering.

ik heb wel met heel wat merken gewerkt, laatste tijd alleen nog maar met vd heuvel, goed spul, kan niet anders zeggen maar dat is ook alles wat we zoeken in een wagen.

verder heb ik veel gereden met clever en kelders, dat zijn ook fijne wagens, alleen de stuurvertraging van die kelders met hydrolische cylinders is toch niet alles..

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:38

Wij hebben onze wagens van 't Woud uit Schijndel, deze karren komen ook uit Polen, maar zijn vaak wat voordeliger als bij andere koetsenverkopers.
wij vinden bij 't Woud de service super, als er wat is wordt het gelijk geregeld. onze ervaring is dat je goed moet kijken naar de prijzen, dat kan vaak heel wat schelen.
en karren uit polen zijn prima, mits ze hier in Nederland afgewerkt worden.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:23

Ik ben zeer tevreden over Bakker (Dom W Sadzie) +:)+
Het lamoen is iets beschadigd, Bakker belde gisteren of de wagen goed is aangekomen en of alles naar wens is, toen ik hem vertelde dat er dus een beschadiging op het lamoen zit stuurt hij mij een busje lak op zodat ik het lamoen kan bijwerken.
Dat is echt heel netjes en ik snap niet waar de negatieve reacties vandaan komen.
Super service en aardige vent!!! +:)+