) echt wat aan! Ik ga het hele topic gewoon uitprinten dan kan hij het doorlezen
Heel erg bedankt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) echt wat aan! Ik ga het hele topic gewoon uitprinten dan kan hij het doorlezen
Heel erg bedankt!
.
hihi mischien een leuk nieuw topic: eindelijk weer beginnen met aangespannen rijden
ik vind het heeeerlijk. over een weekje staat mijn gelderlander hier en dan kan ik ook gaan mennen met haar. heb nog nooit eerder met een paard gemend, alleen met pony'tjes.
! Wat leuk dat je gelderlander ook wordt beleerd! Ik heb wel eens (paar keer maar) met een paard gement, is echt heel anders dan je shetje (mijn geval een welsje) Jee dat is echt wennen, maar wel net zo leuk
Ik verwacht van jou dan wel een gezellig nieuw topic als je paardje thuis is en je gaat opstap
Ben heel benieuwd naar foto's
jij ook he, als de combi helemaal klaar is
We gaan komende week buiten een rondje aan de lange lijnen doen (met groom ofcourse
) En dan kan ik ook beter inschatten hoe leergierig hij is. Maar ik verwacht geen problemen, en natuurlijk komt er een topic
De koets zelf wordt nou eert geverfd enzo, die komt niet voor eind mei maar denk zelfs juni, die jongen heeft het heel druk op het moment maar ach kunnen we lekker oefenen Volgende week gaan we aan de lange lijnen beginnen.