[AR] Hoera!!! Ik heb een "nieuwe" koets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Re: Hoera!!! Ik heb een "nieuwe" koets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 22:35

Dank je wel! Hier heb ik (of tenminste de handige harrie in het verhaal ;)) echt wat aan! Ik ga het hele topic gewoon uitprinten dan kan hij het doorlezen :)) Heel erg bedankt!

rockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:12

ik hoop dat het lukt met je rem.

een geremde wagen is gewoon heel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:15

hij is leuheuk :D <3 ik ben ook nog op zoek naar een leuk wagentje voor mijn gelderlander , en dit soort wagentjes vind ik toch altijd wel eruit springen. veel plezier ermee en wel foto plaatsen he als hij in je bezit is, ben errug benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is n je pony ervoor staat!.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 17:40

Ja foto's komen er dan zeker! Heb er zo'n zin in! We zijn nu begonnen met beleren, komt zeker goed met fjordevriend :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 20:07

ik ben erg benieuwd naar het totaalplaatje straks :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 20:20

Leuk zeg!
Als ik lees hoe enthousiast je bent krijg ik zelf ook weer zin om in te spannen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 00:40

ik heb mijn shetje ook pas beleerd, ze is9 jaar en heb nu na een half jaar niet gemend te hebben eindelijk mijn 1e ritje weer gemaakt in de beleerwagen met mijn shetje ervoor, ze deed het super :D hihi mischien een leuk nieuw topic: eindelijk weer beginnen met aangespannen rijden :D ik vind het heeeerlijk. over een weekje staat mijn gelderlander hier en dan kan ik ook gaan mennen met haar. heb nog nooit eerder met een paard gemend, alleen met pony'tjes.
als ik deze wagen dan zie heb ik ook zo ontzettend veel zin om te gaan mennen <3

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 11:06

Ja hij nodigt echt uit he :D! Wat leuk dat je gelderlander ook wordt beleerd! Ik heb wel eens (paar keer maar) met een paard gement, is echt heel anders dan je shetje (mijn geval een welsje) Jee dat is echt wennen, maar wel net zo leuk ;) Ik verwacht van jou dan wel een gezellig nieuw topic als je paardje thuis is en je gaat opstap ;) Ben heel benieuwd naar foto's :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:24

isgoed, ik zal zeker een topic plaatsen :D jij ook he, als de combi helemaal klaar is ;)

lukt het met beleren? :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 19:34

Nou we zijn nog helemaal aan het begin ervan, en ik wil er wel de tijd voor nemen. Maar ik vermoed dat hij het snel op gaat pakken :j We gaan komende week buiten een rondje aan de lange lijnen doen (met groom ofcourse ;)) En dan kan ik ook beter inschatten hoe leergierig hij is. Maar ik verwacht geen problemen, en natuurlijk komt er een topic :))

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:38

Wat leuk,
De rem ombouwen moet geen probleem zijn, je voordeel remkabels liggen er al en ze functioneren, nu is het een kwestie om een voetrem te plaatsen en deze aan elkaar te bevestigen en dan kan de handrem weg, wellicht zal er kabel vervangen moeten worden als het evt te kort is, maar dat is de wereld niet.

ben benieuwd dalijk naar fotos als je paardje voor de wagen staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:41

ah super! nah je hebt het voordeel al dat hij gewend is aan bit hoofdstel en het tuig moet ook geen probleem worden denk ik. Succes straks met de lange lijnen :) ik heb je even toegevoegd als vriend dan kan ik je topics bijhouden als je dat goed vind :D

heb je al iets gevonden voor de rem?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 19:58

Nou ik heb bij broerlief een zoekopdracht gestart, wellicht dat hij er aan kan komen anders ga ik binnekort even naar de sloop. Ik heb goeie tips gekregen dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met de rem!
Wanneer komt je paardje thuis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:01

ok super! ben benieuwd hoe het gaat worden, wellicht kan ik mijn beleerwagen dan ook geremd laten maken.

Mijn paardje komt de 14e mei. Dus ik moet nog even wachten. wel heel spannend hoor :D

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:07

Hoe gaat het met het beleren van de fjordemans, en het ombouwen=

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 12:18

Ah gaat redelijk ;) De koets zelf wordt nou eert geverfd enzo, die komt niet voor eind mei maar denk zelfs juni, die jongen heeft het heel druk op het moment maar ach kunnen we lekker oefenen Volgende week gaan we aan de lange lijnen beginnen.