[AR] [NH] horseman string/touwtje???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:20

dola bedoelt het ook niet zo, maar geeft gewoon haar mening.

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:24

Dat wou ik dus de hele tijd al duidelijk maken.Mischien zet ik het in een harde vorm ofsow :S sorry daarvoor.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:25

no excuses he dola?????

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:31

Dola zou geloof ik wat vriendelijker worden op Bokt, heb ik "ergens" gelezen. Dola Haha!?

Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf weten wat voor spullen hij koopt! En natuurlijk zullen de makers van spullen hun eigen waar aanprijzen alsof het het beste is, heel logisch. Ik doe aan drafsport, en wij hebben geen in elkaar geflanste ijzeren kar maar een merk-wedstrijdsulky, en luxe italiaans tuig ipv geperst kartonleer. Maar.... dat wil niet zeggen dat je met andere spullen niet mee kan doen. OK, met echte rotzooi kom je nergens, maar of ik nou een sulky van merk A of merk B koop, mijn paard kan meedoen en in de prijzen lopen.

Ik doe zelf aan PNH, en heb alle spullen van Parelli. Fijne spullen, en voor PNH misschien (door de aard van de oefeningen) het meest geschikt. Maar dat wil niet zeggen dat je er met andere spullen niet zou kunnen komen, da's mij iets te veel snobisme...

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:34

jah maar ik zeg het nogmaals ik wil alleen mijn mening geven SORRY daarvoor.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:38

met de 2 laatste alinea's van prompertje ben ik het helemaal eens, gewoon geen enkel woord anders dan ik het denk. alleen ik kan het niet goed beschrijven.

en ja dola, dat had je gezegd.

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:39

jah maar blijkbaar nog niet geacepteerd.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:59

dola schreef:
jah maar ik zeg het nogmaals ik wil alleen mijn mening geven SORRY daarvoor.

Sorry voor het off-topic gaan: natuurlijk mag je je mening geven Dola, graag zelfs! Lees het alleen nog even door voordat je iets post, doe net alsof je een vreemde bent als je je eigen stukje terug leest, en bedenk hoe het bij jou over zou komen, dan ben je al een heel eind. Verder gewoon blijven posten hoor!

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:44

dank je voor advies is wel een goed idee.Kinglover zegt het ook vaak ik ben vaak iest te eerlijk :S