Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjolvir schreef:hier in de randstad, no way..
Ze rijden hier je paard gewoon voor de kar eraf als je niet oplet.
Maar als ik hem vergelijk met een paard van de stal waar ik rij voor het koetsiersbewijs is zo'n uk echt wel makkelijker te handelen / terug te brengen dan zo'n slagschip.

.
. (hier heeft ook wel eens een op de groom gestaan toen hij niet snel genoeg weg was
dacht ik) . Gelukkig gaan ze beide niet snel echt
. Vind het sowieso wel een fijn gevoel dat je een back-up hebt, als er bijv een stuk tuig kapot zou gaan naast een drukke weg zonder groom kan je dan niet repareren/uitspannen volgens mij
.Napie schreef:En wat gaat je bijrijder doen om het paard te stoppen. Het enigste wat die kan is de kar pogen op 4 wielen te houden maar meer ook niet.
Millanka schreef:Maar met een hele kleine pony waar je niet met 2 mensen achter kan bijv. Zou het dan een optie zijn om met iemand die op een eigen paard rijd samen te gaan?
). Met men les tuig ik wel alleen op omdat mijn ouders niet echt met paarden om kunnen gaan

Millanka schreef:Maar met een hele kleine pony waar je niet met 2 mensen achter kan bijv. Zou het dan een optie zijn om met iemand die op een eigen paard rijd samen te gaan?