Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Gelukkig is er in de wereld nog meer wijsheid te vinden dan het gemiddelde hier op bokt...Ook wij zijn niet met een vd Heuvelwagen begonnen helaas ook een verkeerd soort kar..
Maar toen was er geen bokt om advies te vragen, anders hadden we dat beslist gedaan en ook gezien dat mensen het beste voor zouden heben met ons..
BlackDevils schreef:Echwel schreef:Gelukkig is er in de wereld nog meer wijsheid te vinden dan het gemiddelde hier op bokt...Ook wij zijn niet met een vd Heuvelwagen begonnen helaas ook een verkeerd soort kar..
Maar toen was er geen bokt om advies te vragen, anders hadden we dat beslist gedaan en ook gezien dat mensen het beste voor zouden heben met ons..![]()
Het moet niet klef gaan lijken maar ik ben het wel eens met Menfanaat...
BlackDevils schreef:Echwel schreef:Lang mee lopen, luisteren en anderen proberen te vertellen hoe het moet maakt voor mij nog niet altijd iemand deskundig...Deskundigen zijn mensen die lang meedraaien, naar anderen kunnen luisteren en adviezen geven zeker aan jonge mensen waar jonge mensen hun voordeel mee kunnen doen
menfanaat schreef:Hij is wel de enige in de hele wereld die het gepresteerd heeft om alles te winnen wat er te winnen valt.
En dat tot meerdere keren toe.
En wil wel eens zien van de mensen die hier reageren die dat ook hebben gedaan.
BlackDevils schreef:Ik denk dat mijnheer Chardon een goede manager is die op het juiste moment weet te pieken.
Wat rijtechnisch betreft ken ik er meer (en misschien wel betere).
menfanaat schreef:Er zijn hier mensen die beweren dat ze er heel erg veel verstand van hebben dus die hebben allemaal gemiste kansen.