[AR] idee voor een stoel in de kar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 16:19

Ook wij zijn niet met een vd Heuvelwagen begonnen helaas ook een verkeerd soort kar..
Maar toen was er geen bokt om advies te vragen, anders hadden we dat beslist gedaan en ook gezien dat mensen het beste voor zouden heben met ons..
Ook toen was het verkeer neit zo intensief als nu, konen we met onze kleine kinderen zonder helm op de fiets bv

elinebakker

Re: idee voor een stoel in de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 18:14

Hobby's hoeven niet gevaarlijk te zijn als dat niet persé nodig is? Ook ik ben niet op de juiste manier begonnen maar ben wel in voor verbetering. De TS blijkbaar ook, nu hoop ik dat ze het slimste kiest.. Dan maar even wachten hoor, het is niet móeten mennen..

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:45

Echwel schreef:
Ook wij zijn niet met een vd Heuvelwagen begonnen helaas ook een verkeerd soort kar..
Maar toen was er geen bokt om advies te vragen, anders hadden we dat beslist gedaan en ook gezien dat mensen het beste voor zouden heben met ons..
Gelukkig is er in de wereld nog meer wijsheid te vinden dan het gemiddelde hier op bokt... _O-

Het moet niet klef gaan lijken maar ik ben het wel eens met Menfanaat...;)

menfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:07

BlackDevils schreef:
Echwel schreef:
Gelukkig is er in de wereld nog meer wijsheid te vinden dan het gemiddelde hier op bokt... _O-

Het moet niet klef gaan lijken maar ik ben het wel eens met Menfanaat...;)

Het valt mij helemaal op dat er hier op bokt mensen denken veel verstand van een onderwerp te hebben.
Terwijl hun antwoord zich tegen spreekt.
Jammer dan dat die mensen zich deskundige noemen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:23

Kunde krijg je in de jaren daar wordt je niet mee geboren, maar leer je door veel naar anderen te luisteren en daar je voordeel mee te doen.
Deskundigen zijn mensen die lang meedraaien, naar anderen kunnen luisteren en adviezen geven zeker aan jonge mensen waar jonge mensen hun voordeel mee kunnen doen
Ook af en toe uit gevoel spreken door zo een jong meisje als deze op de gevaren te wijzen met in je achterhoofd wten dat sommige dingen gevaarlijk zijn..

Moet met een gerust hart zeggen dat mijn kinderen altijd met veilige wagens weg zijn geweest wel in het begin recreatief maar vanaf dat ze wedstrijden wilden rijden kwam er gedegen en goed materiaal, zodat ik wist dat ze weer veilig over de finish kwamen..
Hun veiligheid zelfs toen we recreatief menden stond voorop....

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:50

Echwel schreef:
Deskundigen zijn mensen die lang meedraaien, naar anderen kunnen luisteren en adviezen geven zeker aan jonge mensen waar jonge mensen hun voordeel mee kunnen doen
Lang mee lopen, luisteren en anderen proberen te vertellen hoe het moet maakt voor mij nog niet altijd iemand deskundig... :n

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:11

Als je als motto hebt, ik ben nooit te oud om te leren en nog altijd adviezen van anderen aanvaard word je zelfs steeds kundiger..
Mensen laten zien dat bepaalde situaties gevaarlijk zijn en daarvoor waarschuwen is menselijk..naderhand denken oh ik weet dat het gevaarlijk was en zal mij een zorg zijn dat iemand verongelukt is onmenselijk...

menfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:17

BlackDevils schreef:
Echwel schreef:
Lang mee lopen, luisteren en anderen proberen te vertellen hoe het moet maakt voor mij nog niet altijd iemand deskundig... :n

Met uw gedachten ben ik het volledig eens.
In mijn ogen is er in de hele menwereld maar een die er echt verstand van heeft en dat is meneer Chardon.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:21

dat is ook erg kortzichtig! denk je dat chardon alles van zichzelf heeft

menfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:26

Hij is wel de enige in de hele wereld die het gepresteerd heeft om alles te winnen wat er te winnen valt.
En dat tot meerdere keren toe.

En wil wel eens zien van de mensen die hier reageren die dat ook hebben gedaan.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:10

menfanaat schreef:
Hij is wel de enige in de hele wereld die het gepresteerd heeft om alles te winnen wat er te winnen valt.
En dat tot meerdere keren toe.

En wil wel eens zien van de mensen die hier reageren die dat ook hebben gedaan.

Normale mensen hebben een normale baan en de meeste een normaal inkomen, zodra wij net zo gesponsord worden als jouw vriend Chardon, dan pas mag je een vergelijking trekken, dit staat niet in verhouding, dhr Chardon hoeft niet van 9/5 naar zijn werk en kan al zijn tijd besteden aan zijn werk, het mennen en alles wat erbij komt kijken.....

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:12

en daarnaast, winnen zegt niet alles.

ik verkoop mijn pony's niet voor een betere :n

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:36

Ik denk dat mijnheer Chardon een goede manager is die op het juiste moment weet te pieken.
Wat rijtechnisch betreft ken ik er meer (en misschien wel betere).

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:47

BlackDevils schreef:
Ik denk dat mijnheer Chardon een goede manager is die op het juiste moment weet te pieken.
Wat rijtechnisch betreft ken ik er meer (en misschien wel betere).

Kijk en daar ben ik het weer mee eens.'
Bewondering voor mensen die een gewone baan hebben, daarnaast hun hobby bedrijven en in die hobby grote successen behalen daar heb ik bewondering voor
Neem nou Adelinde met trailertje tussen het vrachtwagengeweld :D :D

menfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:15

Dus als jullie allemaal een goede sponsor krijgen met de beschikking over goed materiaal en fulle time tijd worden jullie allemaal wereldkampioen.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:18

is dat wat we zeggen?

menfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:28

Er zijn hier mensen die beweren dat ze er heel erg veel verstand van hebben dus die hebben allemaal gemiste kansen.

Dus met andere woorden laat iederen in zijn waarde met de spullen die ze hebben al is het een shetje met een rare kar ,meneer Chardon,Meneer Weber en weet ik niet wie.

Iedereen doet goed met de spullen die hij of zij tot de beschikking heeft en daar hoeft niemand op af te geven.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:30

MAW iemand die advies vraagt geen adv ies meer geven en jonge mensen gewoon laten verongelukken..
Goh wat zijn sommigen dan bevoordeeld dat ze ouders hebben die wel zorgen dat de kinderen veilig voor de dag komen.
En andere ouders dus niet bewustmaken van het gevaar dat hun kind loopt..

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:56

Of iemand het goed doet met de spullen die diegene tot beschikking heeft staat los van iemands veiligheid. Ik vind dat je wat dat betreft niet egoïstisch moet denken door anderen in onveiligheid te brengen door met een onveilige aanspanning te rijden. Dan maar even wachten en sparen totdat je jezelf iets beters kan veroorloven. En dan heb ik het niet gelijk over belachelijk dure spullen, tegenwoordig kost dat ook al niet meer zoveel.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:01

menfanaat schreef:
Er zijn hier mensen die beweren dat ze er heel erg veel verstand van hebben dus die hebben allemaal gemiste kansen.

Neeeeee, neee niet omdraaien. JIJ beweert dat mensen beweren er verstand van te hebben ;)
Ik heb bijvoorbeeld nooit beweerd dat ik er verstand van heb. Ik men wel, woon ook op regelmatige basis SGMW bij en leer veel van Echwel en haar man, maar ik zeg niet dat ik er verstand van heb.
Wél kan ik enigzins inschatten dat dit wagentje niet veilig is en er niet veiliger op wordt als je er een stoel stellage in maakt vanwege de dichtheid van het bakje en de 'hoge'wanden. En kan ook wel bedenken dat je met aanpassingen aan het tuig de wagen niet passend gaat krijgen. Want je verandert niets aan het wagentje natuurlijk.