Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Napie schreef:Ik heb de mensport opgezegd, vind hem af en toe wat eentonig worden en het bitloze komt me ook de neus uit.
Daarbij steeds meer foutjes. Zie bijv het stuk over het hoofdstel. Daarin wordt gezegd dat menhoofdstellen alleen verkrijgbaar zijn in maat pony, cob en full en je voor een kleiner maatje er 1 moet laten maken bij een tuigenbouwer. Bij mijn weten zijn er toch ook gewoon shettenmaten te koop.
Het loont om een kennis te zijn van de schrijfster. Zodra je haar persoonlijk kent, krijg je een artikel...

Lia_ schreef:Hihi, wij zijn dus niet de enige die hebben opgezegd omdat het "zweef" gehalte ons de neus uit kwam![]()
Echwel schreef:Koos is NK kampioen geworden omdat Chardon niet reed en de rest van de 4spannen niet mochten rijden weet je nog Beekbergen...
Niet dat ik het Koos niet gun, tuurlijk van harte maar wel met meer competitie en alle nederlandse 4spannen aanwezig..
)
Echwel schreef:![]()
![]()
![]()
Elske Koos is NK kampioen geworden omdat Chardon niet reed en de rest van de 4spannen niet mochten rijden weet je nog Beekbergen...
Niet dat ik het Koos niet gun, tuurlijk van harte maar wel met meer competitie en alle nederlandse 4spannen aanwezig..
Ienemienie schreef:Hoe kunnen buitenlandse juryleden nu eigenlijk bepalen wie er NK wordt. Maar dat is weer mijn mening!!
Ienemienie schreef:Hoe kunnen buitenlandse juryleden nu eigenlijk bepalen wie er NK wordt. Maar dat is weer mijn mening!!
Echwel schreef:Blijkbaar nu dus wel.Klasse 4 kent nou eenmaal geen selectieprocedure
BlackDevils schreef:Ik vind dat meer over de persoon Chardon zeggen. Hij het wel zoveel paarden dat hij ook makkelijk zijn B-span op had kunnen stellen en dan had hij waarschijnlijk ook nog gewonnen... Ook denk ik dat het voor zijn A-team niet verkeerd was geweest want zo "geweldig" was zijn dressuur niet met het WK en ook de marathon kan hij beter.
) kunnen raadplegen. Beekbergen was de laatste wedstrijd voor het WK. Chardon was favoriet. Door op de laatste wedstrijd niet te starten weten de WK-deelnemers niet hoe je erop het allerlaatste moment bijloopt en dat zorgt voor een lichte onzekerheid. Mijns inziens gewoon handige taktiek en je bent niet verplicht te starten in Beekbergen
Zal hem verder een worst wezen, schat ik zo in... Echwel schreef:Daarbij is Zelhem gewoon klasse 4 waar 4spannen mogen rijden, dus combinatie wedsrtrijd.
Potverdorie, dan had ik toch dat rijtuig kunnen winnen
Elske_D schreef:Nou, dat weet ik nog niet zo net. Hij staat en de top en is een behoorlijke perfectionist.Mwaw, hij heeft toch gewonnenZal hem verder een worst wezen, schat ik zo in...
Elske_D schreef:Ohhh dat heb ik dan weer nergens gehoord....Potverdorie, dan had ik toch dat rijtuig kunnen winnen