Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hafjelinger schreef:Mijn ervaring is dat Poolse wagens heel slecht zijn. Het spuitwerk is niks, de vering is heel slecht, noem maar op. Die zou ik dus nooit kopen!

Sjonniej schreef:Er zit tegenwoordig nog maar weinig verschil in de wagens. Je hebt wat uitschieters (Vd Heuvel bijv.) die nog veel afwerking in Nederland doen, maar bijna alle andere wagens worden in Polen gefabriceerd. Het maakt dan niet zoveel uit of je bij verkoper A of verkoper B exact dezelfde wagen koopt.
Aukie schreef:Ik heb over de Clever wagens gehoord (uit betrouwbare bron) dat de kwaliteit van het materiaal de laatste jaren wel minder is geworden. De wagens zijn veel sneller uit hun verband. Vroeger waren de wagens volgens hem vele malen degelijker.
Daarom hebben wij uiteindelijk voor een wagen uit Polen gekozen in de prijscategorie waar het beste materiaal gebruikt wordt. De Lemerij laat hun wagens ook bij die fabriek maken. Op de website zie je voorbeelden.
haarlem schreef:Cleverwagens worden exlcusief voor Clever gebouwd, de poolse producent (3 generaties wagenbouwers) werkt voor europa uitsluitend voor hen. in tegenstelling tot minimaal 5 andere leveranciers in nederland (is dat eenheids worst?) iedere bestelling wordt exclusief voor die klant gebouwd met liefde voor het vak (manschap). in een BIT test van ongveer 2 jaar geleden is er een trek rol weerstand test gehouden met alle bekende merken. en in tegenstelling tot wat hier steeds word beweerd kwam CLEVER als beste uit deze test. een leveancier heeft er niks aan om in te boeten op zijn kwaliteit, zal dat ook nooit doen.
en hoeveel personen spreken hier uit EIGEN ERVARING? of is er sprake papagaaien gedrag m.a.w. wat iemand zegt is zo, en dan beweer ik ook maar dat het zo is! is dat opjectief? uit meer dan betrouwbare bron wil ik de beweering als onjuist BETITELLEN!!!Aukie schreef:Ik heb over de Clever wagens gehoord (uit betrouwbare bron) dat de kwaliteit van het materiaal de laatste jaren wel minder is geworden. De wagens zijn veel sneller uit hun verband. Vroeger waren de wagens volgens hem vele malen degelijker.
Daarom hebben wij uiteindelijk voor een wagen uit Polen gekozen in de prijscategorie waar het beste materiaal gebruikt wordt. De Lemerij laat hun wagens ook bij die fabriek maken. Op de website zie je voorbeelden.

Echwel schreef:En toen kwamen ook anderen heel goed uit de test, geloof zelfs een oranje enkelspan wagen van een bekende wagenbouwer
!! Het is een "Kool" marathonwagen van april 2002 maar dat is niet te zien terwijl er toch al heel wat kilometers op de teller staan. Dit in tegenstelling tot Cleverwagens die er na een paar jaar al haveloos uitzien. 
Aukie schreef:Ik heb over de Clever wagens gehoord (uit betrouwbare bron) dat de kwaliteit van het materiaal de laatste jaren wel minder is geworden. De wagens zijn veel sneller uit hun verband. Vroeger waren de wagens volgens hem vele malen degelijker.
Roxatte schreef:Dit in tegenstelling tot Cleverwagens die er na een paar jaar al haveloos uitzien.