Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
suleilitha schreef:Weet je wat het is, als je begint met mennen wil je heel snel meer meer meer, en dan is het wel prettig om met een knappe kar te beginnen maar goed, ik oordeel niet over andermans geld.
Kosten als een tuig komen er ook nog bij en niets is helaas meer gratis momenteel.

Sjolvir schreef:Maar kan een wagentje met 19 inch wielen nou wel of niet voor een fjord (1.47 groot)
met in gedachten dat als er ooit een ander paard komt, dit een grotere gaat zijn.
Of is het wijzer 23 inch wielen te willen hebben?
Overigens staat er hier in de buurt pracht wagen te koop, maar spoorbreedte 1.38 of 1.40, zucht.
(dat past niet in een 1 1/2 paards trailer.) Wel hele mooie. (oh en zwaar 380? kilo)
Wat vinden jullie daarvan? wil recreatief, en dus af en toe wedstrijdje...
http://www.fhkool.nl/wisexs/GetImage.php?id=2457&w=800
foto van dezelfde wagen, maar ergens gejat op internet, is dus niet die die ik op het oog heb.
En wat vinden jullie van de oostblok wagens?
Echwel schreef:Sjolvir te zwaar en te breed..
Maten spoorbreedte enz staan allemaal in de knhs reglementen
Alle wagens komen uit het oostblok er wordt niets meer in Nederland gemaakt(behalve van der Mee dacht ik) ga naar een goede wagenmaker en laat je daar voorlichten.
Mijn wagen is maar 160kg, de kunst van het weglaten he.
achterop, met fatsoenlijk rugleuninkje, dus voor de gezellig ook geschikt)
) Sjonniej schreef:[EA-TK-AR] Groen met gele enkelspan marathonwagen voor grote pony/paard Deze wagen ziet er iets degelijker uit. Misschien staat hij nog te koop?
Echwel schreef:Sjolvir te zwaar en te breed..
Maten spoorbreedte enz staan allemaal in de knhs reglementen
Alle wagens komen uit het oostblok er wordt niets meer in Nederland gemaakt(behalve van der Mee dacht ik) ga naar een goede wagenmaker en laat je daar voorlichten.
Mijn wagen is maar 160kg, de kunst van het weglaten he.
josie schreef:Heb een wagonette, 1.40 breed en ongeveer 225 kg zwaar.
Maar voor de vaardigheid minder geschikt, dressuur kan wel,
BlackDevils schreef:josie schreef:Heb een wagonette, 1.40 breed en ongeveer 225 kg zwaar.
Maar voor de vaardigheid minder geschikt, dressuur kan wel,
Gewicht moet makkelijk kunnen. Maar snap alleen niet waarom deze niet geschikt zou zijn voor de vaardigheid. In klasse 4 rijden ze allemaal met 1.35 geloof ik.
?
?Sjolvir schreef:Omdat die gasten in klasse 4, leuk kunnen sturen misschien?
En wij hopeloze beginners elke cm over goed kunnen gebruiken?